Show je tattoo

een paar van mijn tattoo's

Bijlagen

• DSCN0324.jpg
    DSCN0324.jpg
    175,1 KB · Weergaven: 0
  • DSCN0325.jpg
    DSCN0325.jpg
    189,9 KB · Weergaven: 0
  • DSCN0331.jpg
    DSCN0331.jpg
    158 KB · Weergaven: 0
Nette plaatjes allemaal zeg.en tsja als mensen het aso vinden..... Pech voor hun
De een heeft kunst aan de muur hangen de ander heeft het op zijn lichaam

Wat een stelletje asocialen zeg met al die tattoo's, echt niet normaal hoeveel en hoe groot ze zijn. Ik distancieer mij hier echt van :)

Daarom laat ik al mijn tattoo's maar niet zien anders behoor ik ook in die catagorie thuis :D:D

Arjan laat zien dat inkt man hahahaha

Tja, nog zon verslaving haha.
Heb er inmiddels al wel wat, mijn borst vol(tekst voor mn kids), sleeve op mn rechter arm(van alles wat, wel 1 geheel in japanse stijl), rug, andere arm 1965, en op mn been beide amen van mn kinderen.
Zeer verslavend.

Mooi man ben wel benieuwd naar foto´s eigenlijk.die 1965 kan maar 1 ding betekenen:D

Hier nog een paar van mij op mijn benen sorry voor de korrelige foto´s blijkbaar staan de instellingen niet helemaal lekker.

20121221_16.jpg
Soort van Twentse ros HotRod style

20121221_17.jpg
Custom tattoo machine tattoo met de naam van mijn zoontje

20121221_18.jpg
Samoerai tattoo.

20121221_19.jpg
2 koi´s is nog niet helemaal af en dat been moet een geheel Japans thema krijgen(ooit)

Mooi man ben wel benieuwd naar foto´s eigenlijk.die 1965 kan maar 1 ding betekenen:D

Haha inderdaad, 1965 staat inderdaad voor wat jij bedoeld:wink:.
Verder heb ik in mn sleeve ook nog het teken van Enschede en nog iets van fct in een perkament rol verwerkt. Japanse stijl ook met koi, bloemen, water enz.

Heb hier de foto van mn borst met de tekst voor mn kids:

BORST.jpg

Nee , Robert heeft deze niet gezet maar dat vrouwtje wat bij hem in de shop zit.
Weet haar naam niet meer ....

Nou ik ben benieuwd. We zijn een jaar verder.... zijn er nog nieuwe stickers bijgekomen?
Bij mij we'll haha

Jip bij mij wel.
En die is ook nog vuurwerk gerelateerd.
Ik zal als hij genezen is wel wat foto's maken!

Ag weetje wat zo grappig is..
Een week voor de kerst heb ik mijn hobby's laten vereeuwigen.
Dat is muziek gitaar kunst (das de tato op zich) en vuurwerk!

20131204_154322.jpg

20131204_154309.jpg

20131204_154316.jpg

Back
Bovenaan