JanFireman
VWC lid
Hoe was de disturbed?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Toppers (zoals altijd deze serie)! Echt grote boeketten zoals je van de 19sh 30 mm mag verwachten.Hoe was de disturbed?
Zie topic Grandizer: https://forum.vuurwerkcrew.nl/threads/grandizer-nieuw-2024.1799183/page-2#post-1815936Hoe was de Grandizer?
Eerste 2 foto’s zijn schitterend zeg, heel tof met die laaghangende rook en mist
Enig idee welke spinners to salute waaiercake er tegelijk met de Return of the Phoenix wordt geschoten?Hierbij mijn video van de hele show!
Dat waren at once single rows van Pyroshow Broekhof.Enig idee welke spinners to salute waaiercake er tegelijk met de Return of the Phoenix wordt geschoten?
Ja dat kan wel kloppen, emperors box stonden richting de buitenzijdes. Disturbed idd allemaal i shape middelste positie!Ziet er heel goed uit allemaal!
Begrijp ik het goed dat de 19sh 30mm (Disturbed / Viva la Vita) in het midden staan, en aan weerszijde 36sh 25mm (Emperor's Box / Doomsday) cakes worden geschoten? Ogen heeeel nice!
Het is in ieder geval Disturbed. Welke cake precies weet ik niet meer.Bedankt voor de filmpjes!
Toppers van producten geschoten zo te zien.
Bovenstaande reacties lezende... Is de middelste cake die gelijk vanaf de start schiet dan Troubled uit Disturbed? Wat komt die waanzinnig goed uit de verf. Hebben!!!