Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Een (be)lazershow vind ik niet onder de categorie beste shows van het jaar vallen.Stil hier, terwijl dit toch ook wel een show is die in de categorie betere shows van het jaar valt naar mijn mening. Nog meer leden die gaan?
Gezellig Sigaaaaar!Een (be)lazershow vind ik niet onder de categorie beste shows van het jaar vallen.
Maar deze azijn zeikert komt wel kijken en het schokkende is, hij neemt ook nog zijn foto camera mee.![]()
Je mag er geen reet aan vinden. Maar je met de limitaties die in Hilversum gelden moet je ook geen Katwijk showtje verwachten.Grappig, vond er echt geen reet aan met al die lasers en die horsetails. 2” balletjes maakte iets goed maar was geen pleister op de wond.
Haha, reken er maar niet op vriend. Maar inderdaad. Er zitten limieten aan. Jammer. Maar daardoor vind ik de show het niet waard.Je mag er geen reet aan vinden. Maar je met de limitaties die in Hilversum gelden moet je ook geen Katwijk showtje verwachten.
Wat jij moet doen is in oktober lekker meegaan naar Valencia![]()
Mijn persoonlijke mening is juist met limieten die zijn gesteld door de gemeente dat het juist een aangename toevoeging is. Want zonder die lasers zal het vuurwerk wil heel erg pover overkomen als de Max 2 inch is.Schietbedrijven moeten gewoon lasers en vlammen met zn alle weigeren..
Vuurwerk is vuurwerk.
Xena heeft gedaan wat ze konden maar dit is niet waar de shows heen moeten gaan..