[Show] Hilversum Bevrijdingsdag - 5 mei 2024

Ben toch even geweest. Blijft gewoon een hele leuke locatie voor een showtje. Mogelijk doordat ik 0 verwachtingen na het lezen van berichten. Maar ik heb een leuke show gezien. Zat behoorlijk wat PSE in verwerkt. De focus lag op sier, dus weinig geweld.
Zal morgen mijn beelden delen.

Ik vind t dat gedoe met die lasers erbij niet heel veel toevoegen. Vind t zo meer lijken op de eindshow van een festival.

Voor wat er geschoten werd vindt ik het showtje icm de lasers en muziek nog niet helemaal niet zo verkeerd hoor, en ze organiseren iig nog wat én dat verdient op zichzelf al een duimpje wat mij betreft 😉👍,en de locatie was ook wel passend met dat water erbij, heb lang in Bussum gewoond en vaak in Hilversum geweest maar kon de locatie zelf niet direct plaatsen

Laatst bewerkt:
Voor wat er geschoten werd vindt ik het showtje icm de lasers en muziek nog niet helemaal niet zo verkeerd hoor, en ze organiseren iig nog wat én dat verdient op zichzelf al een duimpje wat mij betreft 😉👍,en de locatie was ook wel passend met dat water erbij, heb lang in Bussum gewoond en vaak in Hilversum geweest maar kon de locatie zelf niet direct plaatsen
Laapersveld in Hilversum, vlak bij station sportpark.

Back
Bovenaan