[Show] Helmond 14 april 2017

R@lph

VWC lid
Stad/dorp: Helmond
Datum: 14 april 2017
Tijdstip: Tussen 22:00 en 22:30
Schietbedrijf: Katan
Wat: Consumentenvuurwerk
Bijzonderheden: kermis

Vuurwerk Helmond (1 van 1).jpg

Alvast een fotootje van ná de show. Was nog redelijk goed vergeleken met voorgaande jaren, echter jammer van de opkomst (was écht heel weinig).

Video komt er zo op :)

Bedankt voor het delen van de beelden baassie123. Altijd leuk om zo'n kermisshowtje mee te pakken. In het begin worden er een aantal salutecakes geschoten. Ik vind deze erg goed overkomen ten opzichte van de siercakes die gelijktijdig worden geschoten. Heeft iemand enig idee welke cake dit is of welke cakes dit zijn?

Bedankt voor het delen van de beelden baassie123. Altijd leuk om zo'n kermisshowtje mee te pakken. In het begin worden er een aantal salutecakes geschoten. Ik vind deze erg goed overkomen ten opzichte van de siercakes die gelijktijdig worden geschoten. Heeft iemand enig idee welke cake dit is of welke cakes dit zijn?

Durf niet te zeggen welke het zijn. Wel was er een opbouw met wat meer budget cakes in het begin, als je de salute cakes vergelijkt met de eind salvo's dan is het verschil alweer minimaal (helaas interne microfoon moeten gebruiken, anders kon je de klanken ook beter horen). Wat ik wel weet is dat alles consu spul is van Katan!

3XL :wink:

vond die budgetcakes aan het begin bar slecht iig.....die crosettes waren leuk, zeker samen met die salute bak....maar daarna.....
gelukkig maakt het stuk na die budgetpotjes erg veel goed. Verder prima showtje hoor en je moet helaas vaak wat opvulling hebben, maar volgens mij zijn er toch wel betere budgetpotjes?

vond die budgetcakes aan het begin bar slecht iig.....die crosettes waren leuk, zeker samen met die salute bak....maar daarna.....
gelukkig maakt het stuk na die budgetpotjes erg veel goed. Verder prima showtje hoor en je moet helaas vaak wat opvulling hebben, maar volgens mij zijn er toch wel betere budgetpotjes?

Over welke budgetpotten heb jij het? :rolleyes:
Die jij bedoeld is de Hazard van GBV/Weco.

Back
Bovenaan