Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Bekijk bijlage 32509
Alvast een fotootje van ná de show. Was nog redelijk goed vergeleken met voorgaande jaren, echter jammer van de opkomst (was écht heel weinig).
Video komt er zo op![]()
Bedankt voor het delen van de beelden baassie123. Altijd leuk om zo'n kermisshowtje mee te pakken. In het begin worden er een aantal salutecakes geschoten. Ik vind deze erg goed overkomen ten opzichte van de siercakes die gelijktijdig worden geschoten. Heeft iemand enig idee welke cake dit is of welke cakes dit zijn?
Bedankt voor het delen van de beelden baassie123. Altijd leuk om zo'n kermisshowtje mee te pakken. In het begin worden er een aantal salutecakes geschoten. Ik vind deze erg goed overkomen ten opzichte van de siercakes die gelijktijdig worden geschoten. Heeft iemand enig idee welke cake dit is of welke cakes dit zijn?
vond die budgetcakes aan het begin bar slecht iig.....die crosettes waren leuk, zeker samen met die salute bak....maar daarna.....
gelukkig maakt het stuk na die budgetpotjes erg veel goed. Verder prima showtje hoor en je moet helaas vaak wat opvulling hebben, maar volgens mij zijn er toch wel betere budgetpotjes?
serieus? Die met die boeketten die horsetails lijken? die een beetje uit elkaar poffen?
Ja, dat is de Hazard van GBV. 20mm...56 shots
Bekijk bijlage 32509
Alvast een fotootje van ná de show. Was nog redelijk goed vergeleken met voorgaande jaren, echter jammer van de opkomst (was écht heel weinig).
Video komt er zo op![]()
Wat zijn de instellingen van deze foto?