Wat een gave show was dit zeg! Ik kwam er op de dag zelf achter door een ander topic hier en ben toch even gaan kijken. De locatie is voor OV-reizigers ideaal, 5 minuten lopen vanaf het station en je staat er recht voor. Vanwege de drukte was het zicht echter niet optimaal voor de laagblijvende effecten, maar verder was het goed te zien. De combinatie met muziek vond ik goed, de effecten werden ook strak getimed op de beat. Een minpunt is dat de muziek voor mij veel te hard stond, wat niet alleen afbreuk deed aan de kwaliteit van de muziek, maar op momenten ook pijnlijk was aan de oren.
Door de opbouw duurde de show voor mijn gevoel lekker lang, met meerdere hoogtepunten waar af en toe ook (vermoedelijk) 2" single shots geschoten werden. Door deze spaarzaam te gebruiken, werd echt een wow-effect gecreëerd. Verder werd het consumentenspul behoorlijk overdadig ingezet, wat voor een enorm volle lucht zorgde. Dit was echt indrukwekkend, zeker vanwege de grote hoeveelheid tails die gebruikt werden. Noemenswaardig was de finale (al hadden daar best wat salutes bij gemogen) en natuurlijk het moment dat de Tailgate fan van Broekhoff tweevoudig geschoten werd (7:17). Hier reageerde het hele publiek hoorbaar op, dus voor mij weer een reden om te twijfelen of ik hem er toch ook maar bij moet bestellen voor oud en nieuw haha.