[Show] Gorinchem Zomerfeesten 2025 - 30 augustus 2025

Provincie: Zuid-Holland
Stad/dorp: Gorinchem
Datum: Zaterdag 30 augustus 2025
Tijdstip: 22:00
Schietbedrijf: ...
Max. kaliber: Prof
Bijzonderheden: Zomerfeesten

Video 2024 (Darksoul)

Video 2024 (AVP)

Dit was vanavond echt een hele toffe show! Dik van genoten! De afstand was voor mij prima. Als ik zie waar hedervriend stond, dan maakte dat nogal een verschil voor de beleving van de show. Hele goede kwaliteit bommen werden er geschoten. Veel Italiaans spul denk ik wel gezien te hebben. Verpreid door de show heen nog wat lekkere salutes erin verwerkt. Met tien minuten was de tijdsduur vrij kort, maar ik heb liever een dikke show als deze waar het tempo er goed op zit.

Dit was vanavond echt een hele toffe show! Dik van genoten! De afstand was voor mij prima. Als ik zie waar hedervriend stond, dan maakte dat nogal een verschil voor de beleving van de show. Hele goede kwaliteit bommen werden er geschoten. Veel Italiaans spul denk ik wel gezien te hebben. Verpreid door de show heen nog wat lekkere salutes erin verwerkt. Met tien minuten was de tijdsduur vrij kort, maar ik heb liever een dikke show als deze waar het tempo er goed op zit.

Waarvandaan heb jij gekeken dan?

Gelet op de ontwerper van deze show, had ik er alle vertrouwen in dat het vol zou zitten met mooie bommetjes. En het is sowieso een van de weinige shows in NL waar nog redelijk dikke bommen worden geschoten. En als je kwaliteitsproducten gebruikt, krijg je gewoon een onwijs dikke show. En hij is lekker uptempo geschoten. Dit jaar vanaf het schietveld gefilmd. Mijn beelden moeten helaas per postduif, dus het gaat nog wel even duren voordat het filmpje zichtbaar wordt.

Laatst bewerkt:
Back
Bovenaan