[Show] Gorinchem Zomerfeesten - 19 augustus 2023

pyrofan#1

VWC lid
Provincie: Zuid-Holland
Stad/dorp: Gorinchem
Datum: Zaterdag 19 augustus 2023
Tijdstip: 22:00 uur
Schietbedrijf: ...
Max. kaliber: ...
Bijzonderheden: Zomerfeesten Gorinchem. Tijdens onze jubileumeditie mag natuurlijk het vuurwerk niet ontbreken. Rond de klok van 22.00 uur (afhankelijk van de weersomstandigheden en autoriteiten) zal op de zaterdagavond een speciale jubileum vuurwerkshow losbarsten.

Uiteraard weer volledig verzorgd door onze jarenlange sponsor Vuurwerk Brinkman.

Beelden 2019

Ik ben er ook bij, even de nieuwe camera proberen (sony zv-e10). Kijken of die wat beter is dan de telefoon.

Was een mooie show. Stond zelf bij het strand t.h.v. Oudendijk. Je zag mooi de verschillende schietposities. Links de cakes, midden de kleinere shells, rechts de grootste shells.

Prima show gezien.
Mooi plekje gevonden op de Altenawal en mooie foto's genomen.
Leuk om je even gesproken te hebben Flutsjah.

DSC_7020.jpg

DSC_7024.jpg

DSC_7028.jpg

DSC_7029.jpg

DSC_7032.jpg

DSC_7036.jpg

DSC_7039.jpg

DSC_7042.jpg

DSC_7043.jpg

DSC_7044.jpg

DSC_7046.jpg

Laatst bewerkt:
Last minute besloten om te gaan want het kwam helemaal niet goed uit. Maar ben zeker blij dat ik ben geweest! Gelijk een leuk beeld van Gorinchem, leken relatief veel normale ( welvarende ) mensen te wonen. Dat geeft tijdens zo'n feest waar iedereen gedronken heeft altijd wel een beter gevoel dan wanneer er vervelend volk om je heen staat.

Maar weer over de show. Echt top geschoten, leuke thema's en ik herkende wat Xena/Red Wire blokken van een jaar geleden in Hilversum. Er werd ook gekozen voor goede kwaliteit ( Europese ) shells die zeer goed overkwamen. Ook Italiaanse meerslagen shells en salutes wat natuurlijk vrij uniek is in NL. De combinatie steeds met prachtige singlerows naar een multibreak shell/salute was zeer goed gedaan. Ik weet dat Xena altijd top kwaliteit levert en dat werd nu weer bevestigd. En de hele dikke salutes ( ik gok ABA ) waren helemaal heerlijk haha, daar kan ik echt van genieten. Goed opbouwend gebruik van gemaakt en de finale salvo donderde lekker door de stad heen. Klinkt triest om te zeggen maar dat is tegenwoordig haast 'on-Nederlands'. Een show waar ik zeker jaarlijks heen zal gaan en behoort tot de top shows!

En de film, helaas zaten er kids net voor de lens. Van de eerste gezien en gevraagd om wat aan de kant te gaan maar blijkbaar zat er nog een ander met zijn mobiel in het beeld...

Mooie show wel! Ben wel benieuwd wat jullie van het geluid vinden, ik heb een rode pro stereo microfoon erop zitten maar vind het laag wat afgeknepen.

Back
Bovenaan