[Show] Feestweek Lemmer - 1 augustus 2026

Guusje

VWC lid
Provincie: Friesland
Stad/dorp: Lemmer
Datum: 1 augustus
Tijdstip: ca 22.00
Schietbedrijf:
Max. kaliber:
onbekend
Bijzonderheden:
Rond 22.00 uur verschijnen veelkleurige sterren boven het centrum van Lemmer. Deze vuurwerkshow is de reden waarom veel kinderen tot laat mogen opblijven. Het vuurwerk is goed te zien in het centrum, vanaf de Willems- en Emmakade, Vuurtorenweg of Buitenhaven. Dit vuurwerk wordt aangeboden door de kermis.

Katwijk was toch ook maar 9 minuten? 5 minuten volop beuken is ook top.
Ja inderdaad, dit is niet een show toch waarin 1 artikel met fonteinen staat welke wel 5 minuten duurt:

Voor het eerst even in Lemmer gaan kijken! De locatie was even zoeken, er stonden overal mensen maar het ponton kon ik nergens zien liggen. Eenmaal bij de vuurtoren van Lemmer aangekomen, ging de show van start nog voordat ik mijn statief kon uitpakken en microfoon kon aansluiten. Dus maar even uit de losse pols gefilmd.

An sich een sympathiek showtje georganiseerd door de kermis, al moet ik wel zeggen dat het qua inhoud niets is om voor om te rijden. Weinig bijzondere effecten en veel klein kaliber. Ook met consu spul en beperkt budget had er wel wat meer opbouw en kwaliteit in gekund, denk ik. Alsnog leuk om even meegepakt te hebben!

Meest trieste show die ik heb gezien. Alleen maar consu spul en na 10 minuten weer klaar. En van een finale was geen sprake. Ik denk dan: dan sluit je toch even af met minimaal een Transbomber ofzo

Back
Bovenaan