[Show] Enschede 22 april 2019

oerendhard

VWC lid
Van zaterdag 13 april tot en met maandag 22 april (2e Paasdag) vindt de Paaskermis 2019 plaats. Openingstijden: dagelijks van 13 tot 23 uur.

einde kermis is afsluiting met een vuurwerkshow

Stad/dorp: Enschede
Datum: 22 april 2019
Tijdstip: Ongeveer 21:00 uur
Schietbedrijf: Dream Fireworks
Max. kaliber: Consumenten vuurwerk + klein prof
Bijzonderheden: Afsluiting paaskermis

2.jpg

Laatst bewerkt door een moderator:
Benieuwd wat ze er dit jaar weer van maken, zoals het er nu naar uit ziet aanwezig.

Ik ben niet bekend met deze show... is dit ieder jaar weer de moeite?

De moeite is een groot woord, maar iederjaar bij de voorjaars (met Pasen) en najaars (met Halloween) kermis verzorgt Dream Fireworks het afsluitend vuurwerk. Ze werken veel met tails, en sinds er klein prof aan toegevoegd is (geloof dat ze dat nu 2 of 3 keer hebben gehad) zijn het echt wel leuke showtjes! Jullie mogen mij corrigeren als ik het fout heb, maar meen dat er 50mm singleshots van Ricasa en veel spul van Europla gebruikt werd vorig jaar. Die salutes op het eind waren echt hard!!

Voor een kermis vuurwerk zijn dit zeker leuke shows. Ik zou er geen uur voor reiden, maar als je in de buurt bent of woont is het zeker een aanrader.

Wat een geweldig showtje zeg op die film van vorig jaar. Zo wil ik ze wel vaker zien.. Iemand nog beelden van dit jaar toevallig ben wel benieuwd hoe het nu was.

Wat een geweldig showtje zeg op die film van vorig jaar. Zo wil ik ze wel vaker zien.. Iemand nog beelden van dit jaar toevallig ben wel benieuwd hoe het nu was.

Ben er zelf niet bij geweest, maar kwam op youtube wel de volgende beelden tegen:

Beelden zijn van youtubekanaal The Passion fireworks.

Misschien ligt het aan de camera instellingen, maar hadden ze niet 20min kunnen wachten tot het donker was??

Back
Bovenaan