[Show] Düsseldorf Rheinkirmes - 19 juli 2024

pyrofan#1

VWC lid
[Show] Düsseldorf Rheinkirmes - 19 juli 2024

Land: Duitsland
Stad/dorp: Düsseldorf
Datum: Vrijdag 19 juli 2024
Tijdstip: 22:30-23:00 uur
Schietbedrijf: Nico Feuerwerk
Max. kaliber: 175mm
Bijzonderheden: Rheinkirmes

Wil jij meer lezen over de beleving van deze toffe show of over de super gemoedelijke sfeer op de kermis en in de stad? Klik dan op onderstaande link voor het sfeerverslag van de 2023 editie.
https://forum.vuurwerkcrew.nl/forum...heinkirmes-21-juli-2023?p=1462324#post1462324

Beelden 2023: Vuurvent

Vorig jaar voor het eerst bij deze show geweest. Ik heb deze op de terugweg vanuit Oostenrijk meegepakt. Wat hebben wij staan genieten. Echt fantastische kwaliteit shell's. Op enig moment voelde je zelfs het brugdek trillen van de beukers. Dus voor mij een absolute must.

Hotel was al geboekt en ook het restaurant is weer geboekt. We gaan er weer een kort tripje van maken en genieten van de geweldige en gemoedelijke sfeer op de kermis, de toffe stad en bovenal alle lekkernijen die ze te bieden hebben. Vorig jaar een heerlijke schnitzel gegeten in Düsseldorf, dus dat gaan we dit jaar nog eens herhalen. Nu het Pyrodise evenement is uitgesteld, kijk ik hier des te meer naar uit.

Vorig jaar deze op de terugweg van vakantie meegepakt. Dit jaar speciaal voor op en neer gereden. Denk dat ik daarom deze keer hem anders beleefd heb dan vorig jaar.
Maar alsnog een hele dikke prima, deze show. Je zou zulke kermisshows in NL wensen. Prachtige bommen gezien in een prima sfeer (ondanks de enorme drukte). Beetje laat, maar bij deze mijn beelden.

Back
Bovenaan