[Show] Dorpsfeest Santpoort-Noord - 8 augustus 2026

BlackIce45

VWC lid
Stad/dorp: Santpoort-Noord
Datum: Zaterdag 8 augustus 2026
Tijdstip: 23:59
Schietbedrijf: Wagenvoort
Max. kaliber: Consumentenvuurwerk
Bijzonderheden: Ter gelegenheid van het dorpsfeest

Laatst bewerkt:
Wat een luxe, 2 shows op 1 avond! Deze vond ik nog leuker dan die in Rijnsburg. Mooi handgefakkeld met een stukje ceremonie eromheen: vooraf werd een vlag gehesen die aangedragen werd door een fanfare, en achteraf werd een soort letterbord aangestoken ter ere van de draverij als ik het goed heb. De show zat prima in elkaar, mooi opbouwend qua kaliber ook. In het begin kort wat gepruttel, maar gaandeweg werd het steeds groter en heftiger. Mooie kwaliteitsproducten zaten er ook in verwerkt, met name wat waaiers met tails en spinners. De W-triple layer stak er duidelijk tussenuit haha. Er zaten zelfs goeie salutes in de show, waarvan een paar Red Alerts en mogelijk Silver Salutes van Wolff! Erg van genoten, dank aan de mannen die er met de fakkels vlak onder stonden en het totaalplaatje waarschijnlijk hierdoor minder goed hebben meegekregen:applause:

Na Rijnsburg ben ik hier ook langsgegaan. Twee shows op één avond lukt niet vaak in Nederland! :)
Totaal andere beleving dan in Rijnsburg, maar minstens zo leuk! Ik heb er echt van genoten. Eerste keer dat ik hier was. Optocht met lampjes, ceremonie van de vlag hijsen (blijkbaar mag die vlag wél in de lucht hangen als het donker is). Daarna prima handgefakkeld door Wagenvoort. Leuke opbouw erin! Het begon heel erg soft met 20 mm pruttelbakjes, dus toen kneep ik 'm even, maar gelukkig hadden ze ook gewoon dikke rammers erin gezet en werd dat oplopend geschoten. Het letterbord is ook een leuke toevoeging; ik weet hoeveel tijd daar in gaat zitten in de voorbereiding.

Back
Bovenaan