Bedankt voor het delen van de beelden. Ziet er echt weer geweldig uit. Helaas was ik hier gisteravond niet aanwezig, maar genieten van de beelden doe ik zeker. Of ik nou een show live mag ervaren of kan genieten van de beelden, het is elke keer feest als DFP schiet. In de productkeuze vind ik ze echt heel erg sterk. Erg leuk om te zien dat DFP ook de toppers op de Duitse markt weet te vinden en om die vervolgens in de NL shows in te zetten.
Zo te zien zijn er gisteravond wederom enkele toppers van Röder geschoten (zoals eerder dit jaar in Deventer), maar ook een aantal producten van AP Feuerwerk/Pyrocentury.
De Römisches Lichterbündel Irrlicht Rot, JW805 Wolff 49sh 20mm - Jorge, Crossette Batterie Bunt 19sh 30mm en zo te zien ook de Red & Green Wolves van Pyrounion, Kingstown Hangover en Golden Willow Mine With Blue Pearl komen erg sterk over. Evenals de Exotic, Green Glittering with very loud whistling en vermoedelijk ook de Corolla Color.
In eerste instantie dacht ik ook de ABA salutes 38mm te herkennen, maar na nog eens goed te hebben gekeken viel me op dat de titanium boeketten wel enorm groot zijn. Ik weet het niet zeker maar zou zomaar kunnen dat dit de 50mm of 100mm ABA salutes zijn geweest.
Erg benieuwd of DFP nog meer producten uit Duitsland voor ons in petto heeft. De Römisches Lichterbündel WirrWarr, Goldblume, Ertschlag of Dreiklang lijken me ook erg gaaf in een show van DFP. Ik hoop dat ze de Red & Green Wolves vaker in gaan zetten, want die wil ik ook weleens live bewonderen.