Ik ben hier helaas niet bij aanwezig geweest, maar aan de hand van onderstaande video van
Ftg heb ik een aantal artikelen kunnen herkennen. Let op: wel een slag om de arm, het gaat hierbij om mijn vermoeden.
0:00 min 3x ABA Salutes?????
0:08 min
1x Triple Layer - Showtime - Cafferata
0:12 min Rainbow mines - erg mooi, maar geen idee.
0:14 min
2x Amazing Rainbows - Showtime - Cafferata
0:23 min
1x Obsessed - Poema Fireworks - Wolff
1:30 min
3x Decibel in w-shape - Wolff
1:59 min
2x Hibiskus 36sh 25mm - Röder (dit artikel kwam meteen in me op na het zien van de beelden. Heb sterk het vermoeden dat het om deze cake gaat).
2:16 min 4x Multicolor Crossettes - Ik weet het niet zeker, maar vermoed dat het hier om de Eden 36sh van Jorge gaat. Het aantal schoten komt in ieder geval overeen.
2:41 min
2x Crossette Batterie Bunt 19sh 30mm - Röder - Gezien het effect, de enorme spreiding en 3 kleuren heb ik sterk het vermoeden dat het hier om een cake van Röder.
3:11 min
2x Chaos Kometen 49sh 20mm - Röder - Gezien het aantal schoten en de opeenvolging van de verschillende kleuren inclusief finalesalvo's moet het haast wel om bovengenoemde cake gaan.
3:21 min
3x JW805 Wolff 49sh 20mm - Jorge
3:21 min
1x Tailgate Fan - Broekhoff
3:49 min 5x Time Rain Willow Crossettes - Ik weet het niet zeker, maar gezien het effect, het aantal schoten en het feit dat DFP geregeld toppers van Magnum/Broekhoff schiet, zou het hier om de Time Rain Willow Crossette uit de Pyroshow lijn van Broekhoff kunnen gaan.
4:11 min
2x Time Rain Willow Crossette (T1 single row) - Pyroartists
4:16 min
1x Mythology Display Box - Magnum
5:08 min
4x Mad Twister - Dynasty Selection - Wolff
5:25 min
1x Tailgate Fan - Broekhoff
5:35 min 2x single row - onbekend
5:40 min
1x Fire Festival - Poema Fireworks - Wolff
6:04 min
1x Knisternder Funkenhimmel - Pyrocentury - Stopt bij cake 2.
6:29 min
2x 1.2" Rainbow Chry / 1.2" Dahlia Madness 100's - Magnum/Broekhoff
7:09 min
1x W-triple Layer / W-shape Dominator - Magnum/Broekhoff
7:38 min
2x Blue Night Fire - Wolff, maar dit zou ook zomaar de Gold Blauer Himmel van Pyrocentury kunnen zijn, aangezien bij mij sterk het vermoeden bestaat dat er ook een andere compound van Pyrocentury is geschoten.
8:09 min Hierbij twijfel ik - eerste ingeving is ongeveer 7x Cruel Cannon/White Thunder - Wolff.
8:19 min Fluit naar salute - geen idee
8:23 min Fluiters - eerste ingeving was Devil Scream van ABA - maar geen idee of dat daadwerkelijk is geschoten.
8:24 min 3x ABA Salutes?????
Ik heb vorig jaar een aantal shows van DFP live gezien en dat was echt genieten. Ook nu weer genoten van de beelden en met name de product keuze. Het afwisselen van F2 met T1/PSE geeft net dat beetje extra en is van absolute meerwaarde. Daarnaast laat DFP keer op keer zien dat ze extra aandacht besteden aan de product keuze in shows. Leuk om te zien dat men ook de toppers van de oosterburen in zicht heeft en vermoedelijk ook toepast in shows. Complimenten!