Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Wat is de aanleiding van het vuurwerk Fred? Kermis, Pasen, Demo? Ben erg benieuwd.
Wat is de aanleiding van het vuurwerk Fred? Kermis, Pasen, Demo? Ben erg benieuwd.
Bedankt voor het delen van het beeldmateriaal Steef-Kaboom en Stefan voor de mooie foto's. Wat een geweldige show voor een kermis en heb van het begin tot het eind genoten. Leuke opening met het steppen en vervolgens een timing van fluit en knal, die me meteen terugbrengt naar Valencia. Dat Spaanse spul blijft gaaf en zagen we dat maar vaker in NL. Verder erg veel bekende toppers voorbij zien komen en duidelijke thema's. Het in sequentie schieten van de Cruelty en Mad Twister vond ik echt leuk bedacht, evenals de fanshape van de Crazy Ghost, Crank en Concerto Rosso vond ik tot de hoogtepunten behoren. In de finale meen ik 3x Jackhammer te herkennen en dat ramt toch ook wel lekker zeg. Kortom, ik vond dit op film echt een lekkere kermisshow. Helaas nog nooit in Deventer geweest voor een show en ik heb ook DFP nog nooit zien schieten, dus reden genoeg.
In juni schieten ze altijd een grotere show voor de kermis in Deventer![]()