[Show] Den Haag - Ypenburg Wijkfestival 24 september 2022

pyrofan#1

VWC lid
Provincie: Zuid-Holland
Stad/dorp: Den Haag
Locatie: Bij de waterplas achter het winkelcentrum Ypenburg (Bitterzoetpad / Blauwe Loper)
Datum: Zaterdag 24 september 2022
Tijdstip: 21:00 uur
Schietbedrijf: ...
Max. kaliber: ...
Bijzonderheden: Wijkfestival Ypenburg. Wat een gezellige dag gaat het worden de 24e naast de live optredens van diverse zangers, hebben we natuurlijk ook de braderie, kinderactiviteiten, seniorenlunch en na de optredens de vuurwerkshow.

Yes het is er weer :D Ga er proberen bij aanwezig te zijn.
Weet jij toevallig wie dit schiet Herdervriend? Of kan je een beetje omschrijven wat voor show we kunnen verwachten? Als het a la standaard Katan kermisshowtje is, denk ik dat ik liever op de bank lig en een filmpje ga kijken.

Deze show voor het wijkfestival is er voor het eerst. In het verleden was er vaak een feestavond in de wijk met een aantal bekende Haagse volkszangers. Hierbij was er nooit sprake van een vuurwerkshow. Dit wijkfestival is nu om en rond het winkelcentrum. Voordat ik dit topic online heb geplaatst heb ik contact gezocht met de organisatie, maar zij konden mij niet vertellen welk schietbedrijf de show zal verzorgen. Organisatie van het evenement is uit handen gegeven.

Met Halloween is er wel een aantal malen een vuurwerkshow geschoten jaren geleden. Leuk voor de kinderen in de wijk en eventueel de liefhebbers als je in Ypenburg of in een omliggende wijk woont, maar dat was niet heel erg indrukwekkend. Het schietbedrijf dat met Halloween de shows schoot is mij niet bekend (in ieder geval geen Katan, Caffero, DFP, Big Smile, Xena Vuurwerk).

Hoe groot de show ook zal zijn, vind ik dit wel een positieve ontwikkeling, dat er na jaren toch weer een show zal worden geschoten op de betreffende locatie.

Dat was het dus dat ik hoorde gisteravond. Dacht iemand is zijn hele voorraad van het afgelopen jaar aan het schieten. Jammer weer showtje gemist. En dat zowat naast de deur

Back
Bovenaan