[Show] Boskoop 9 april 2022

pyrofan#1

VWC lid
Stad/dorp: Boskoop
Provincie: Zuid-Holland
Datum: Zaterdag 9 april 2022
Tijdstip: 22:00 uur
Schietbedrijf: DFP
Max. kaliber: PSE
Bijzonderheden: Boskoop 800 jaar. De online aftrap op 4 februari was natuurlijk feestelijk om vanaf de bank te bekijken, maar een spectaculaire aftrap met zijn allen bij elkaar, daar moesten we nog even op wachten! Op zaterdag 9 april zal in de avonduren dan ook een waar spektakel gaan plaatsvinden in de dorpskern van Boskoop. Als jij net zo uitkijkt om jouw dorpsbewoners weer onder het genot van een hapje en drankje te zien, dan moeten we even flink onze Boskoopse duimen draaien zodat dat gaat lukken, toch?

Er is een show op maat bedacht om onze Hefbrug prachtig uit te lichten, flyboarders gebruiken de Gouwe als hun speelterrein en een combinatie van muziek met laser en vuurwerk zal ervoor zorgen dat je een keer met liefde voor de brug staat te wachten. Samen met de Boskoopse horeca hoeft dat niet op een lege maag te gebeuren. Er komen veel plekjes voor je hapje en drankje en over het dorp verspreid zal er muziek worden gespeeld.

We kijken er zo naar uit om iedereen op de kades te zien genieten en met een geweldig feest een creatief, actief, muzikaal en bovenal sociaal Boskoop800 jaar te kunnen delen. Tot 9 april!

Bron:https://boskoop800.nl/project/waterspektakel-bij-de-hef/

Laatst bewerkt:
Deze gaat in de agenda, ben er nooit geweest maar met m'n kruit-te-kort zal ik snel tevreden zijn ( al weet ik niet wat ik moet vinden van het gebruik van lasers..). De coronaregels zullen ook wel wegblijven tijdens die periode dus dat gaat wel goedkomen.

Starttijd 20:00 volgens de organisatie. Voor mij helaas te ver weg, had wel graag even willen kruitsnuiven maar met de huidige benzineprijzen is het bijna niet te doen.

Bedankt voor het delen herdervriend. Zo ontzettend blij dat ik niet gegaan ben. Geen seconde spijt van na het zien van dit beeldmateriaal.

Zo echt blij dat ik de keuze heb gemaakt om toch naar het malieveld te gaan heb genomen, om daar iig een lekkere ramshow met geluid te mogen aanschouwen. Pff is dit de toekomst is, dan ben ik heel snel klaar met showtjuhs :bonk:

Als publiek mocht je wel heel dichtbij staan, dus denk dat ze daarom hiervoor gekozen hebben.

Maar het zegt genoeg als de 5 dubbele koprol van een jetski het gaafste is wat je op zo'n avond zie...

Back
Bovenaan