[Show] Aalsmeer Vuur en licht op het water - 7 september 2024

Added to Calendar: 07-09-24

pyrofan#1

VWC lid
Provincie: Noord-Holland
Stad/dorp: Aalsmeer
Locatie: Ter hoogte van de Watertoren Aalsmeer. Vanaf 2 pontons in de Westeinderplas, vanaf de landtong nabij de Kudelstaartseweg en vanaf Fort Kudelstaart
Datum: Zaterdag 7 september 2024
Tijdstip: 23:00 uur
Schietbedrijf: Dream Fireworks
Max. kaliber: Professioneel vuurwerk
Bijzonderheden: Vuur en licht op het water.

Het grote spectaculaire vuurwerk begint omstreeks 23.00 uur ter hoogte van de Watertoren Aalsmeer. Het wordt ontstoken vanaf pontons, die 265 meter uit de oever op het water drijven. Vuurwerk op het water. Knallend en spetterend. Een kleurrijke en romantische afsluiting van Vuur en Licht op het Water.

Het vuurwerk is zowel vanaf het water als vanaf de oever goed te zien. De Stommeerweg / Kudelstaartseweg wordt voor al het verkeer vanaf 21.00 uur afgesloten tussen de 1e J.C. Mensinglaan en de Bachlaan, zodat toeschouwers op een veilige manier een plekje langs de oevers kunnen vinden.

Aalsmeers vuurwerk
Het Aalsmeerse vuurwerk is één van de grotere vuurwerkevenementen in het land en staat in de top 3 van mooiste vuurwerkshows in Nederland. Frits Pen, eigenaar van Dream Fireworks, verantwoordelijk voor het ontwerp en de uitvoering van de Aalsmeerse vuurwerkshow.

Bron:
www.vuurenlichtophetwater.nl

Beelden 2023 (Plintje)

Beelden 2022 (Credits MasterBSC)

Beelden 2021

Mooie show altijd.enkele jaren geleden geweest. Misschien dit jaar ook maar weer eens kijken

Ik hoorde dat het altijd erg druk is, weet iemand hoe laat je het beste aanwezig kunt zijn voor een plekje vooraan?
Ik moet van een end komen, en wil dit ook graag opnemen.

Hangt mede van het weer af. De eerste keer dat ik daar kwam, was een uur van te voren meer dan vroeg genoeg en kon ik redelijk in de nabijheid parkeren. Maar parkeren was vorig jaar een uitdaging en was het al rete druk een uur van te voren. Hoe veel eerder je moet zijn voor een goede stek, durf ik niet te zeggen. Maar ik denk dat jij het beste op de landtong bij het surfstrand/restaurant on the rock kunt gaan staan.
1725713442239.png

Hangt mede van het weer af. De eerste keer dat ik daar kwam, was een uur van te voren meer dan vroeg genoeg en kon ik redelijk in de nabijheid parkeren. Maar parkeren was vorig jaar een uitdaging en was het al rete druk een uur van te voren. Hoe veel eerder je moet zijn voor een goede stek, durf ik niet te zeggen. Maar ik denk dat jij het beste op de landtong bij het surfstrand/restaurant on the rock kunt gaan staan.
Bekijk bijlage 1799379
De landtong is afgesloten deze keer !
Ze schijnen met een verassing te komen

Dan gaat het wel druk worden langs de kant als alle mensen die normaal op de landtong staan ook langs de Kudelstaartseweg moeten gaan staan. Was er vorig jaar een ruim half uur van te voren en toen was er nog zat plek te vinden op de landtong, ook om te filmen. Even kijken of het gaat lukken om er wat vroeger te zijn dan dit keer. Bedankt voor de info in ieder geval!

Ruim een uur van te voren is wel aan te raden. Dit jaar idd de landtong gesloten.

We gaan het zien vanavond.goede reden om familie in Aalsmeer weer te zien :)

Een show gezien van top kwaliteit!
Beelden hiervan zullen spoedig online komen.
Helaas tijdens de show man ter water gekomen en niet overleeft.

Wat een topshow gezien,

Prachtige producten van allerlei klasse. Mooie ghost shells. Heerlijke finale met lekkere dreunen. Had nog wel ff langer zo door mogen gaan.

Mooie producten gezien. Jammer van de muziek en lasers. Vind ik persoonlijk niks toevoegen aan een goede show.

Voor dream fireworks was ik wel redelijk verbaasd hoe de show in elkaar zat. Mooie Europla producten en lekkere finale.

Hooguit de lichtstralen die de hele avond aanwaren. Maar die hebben niets met de show van doen.

Vergeleken met andere jaren was de show wel meer op muziek geschreven dit keer (maar alsnog in mijn ogen te weinig).

Back
Bovenaan