[Show] 80 jaar bevrijding Katwijk aan Zee Evento Fireworks ism Pyro Freaks Katwijk 03-05-2025

Added to Calendar: 03-05-25

SKULANG

VWC lid
Provincie: Zuid-Holland
Stad/dorp: Katwijk aan Zee
Datum: Zaterdag 3 mei 2025
Tijdstip: nog te bepalen
Schietbedrijf: Evento Fireworks ism Pyro Freaks Katwijk
Max. kaliber: Consumenten-en professioneel vuurwerk!!......en een mascleta verticaal??
Bijzonderheden: ...

Beste Vuurwerkliefhebbers,

Zoals de meesten van jullie weten pakken we graag groots uit met onze shows in Katwijk. Volgend jaar zal het geen koningsdagshow zijn maar een show ter ere van het 80 jarig bestaan van bevrijdingsdag op zaterdag 3 mei. Het is de bedoeling om de show uit te breiden met meer shells, salutes ennnnnnn een heuse mascleta verticaal!!!!
Om dit mogelijk te maken hebben we een kruitfunding gestart en vragen we hulp aan alle vuurwerliefhebbers om het budget op te krikken en de show tot krankzinnige proporties te laten groeien. Check hieronder het filmpje voor de kruitfunding!

Bevrijdingsdag Katwijk 2025 – Pyro Freaks Katwijk <- klik hier om te doneren

Hier de show van 2024

Zo dan dit klinkt wel heel erg vet!! Ik zet m vast in de agenda en een donatie zal dan ook zeker volgen..

Ook een donatie gedaan. Was afgelopen jaar al een waanzinnig dikke show. Dus ik kijk er nu al naar uit!

@s.q.a.k. : Is er nog een streefbedrag waar jullie via kruitfunding aan willen komen? Komt er nog een teller, die de stand van de donaties weergeeft? Of periodiek een tussenrapport hier? Houdt het topic mogelijk levendig en herinnert de liefhebbers dat ze een megashow mede mogelijk kunnen maken.

Inmiddels staat de show in Katwijk met hoofdletters in mijn agenda. Kijk er echt ontzettend naar uit. Veel liefhebbers hadden de focus op Las Fallas, maar ik hoop dat na het spektakel in Mislata waar de Pyro Freaks ook bij betrokken waren er nu meer aandacht komt op de fora voor deze show.

Ben erg benieuwd naar een nieuwe update van de kruitfunding, want de laatste update is van januari. Het zou toch tof zijn als we dit als liefhebbers voor elkaar krijgen.

Back
Bovenaan