Shou [Ass.]

Nitraat12

VWC lid
Artikelnummer: DA103
Artikelnaam: Shou
Bruto Gewicht: niet bekend
Netto Kruitgewicht: niet bekend
Aantal Schoten: Niet bekend
Effectomschrijving: Een box met 4 Multishots
Tijdsduur: niet bekend
Stijghoogte: niet bekend
Richtprijs: € 42.50
Verpakkingseenheid: volgt
Foto:

O.a. te koop bij: VuurwerkBestelling.nl

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming een bronvermelding.

Wij danken J.N. Schuurmans voor deze informatie.

Laatst bewerkt door een moderator:
Heeft iemand enig iede of deze ook worden geschoten? of is het echt gokken of het wat is wat er uit komt?

Mvg

De kans dat er pakketten geschoten worden is klein, vaak gebeurt dit niet.
Jammer dat er nog geen effectomschrijving en prijs bekend is, maar ik ben bang dat het gokken wordt:)
Wel moet ik zeggen dat ik het label persoonlijk echt niet mooi vind, maargoed, smaken verschillen gelukkig.

Denk dat dit 16 shots cakes zijn. Je betaald in iedergeval 10 euri per cake.

Ik vind dit denk ik nog wel 1 van de betere paketten die schuurmans op de makrt heeft gebracht. De andere hebben hoge prijzen en de inhoud valt ook wel mee. Dit is gewoon simpel, 4 cakes, 40 euro. Kan best goed verkopen. Jammer dat er geen filmpjes van beschikbaar zijn.

Jawel ik wel;) Maar heb het niet uitgetest. Zijn opzich mooie potjes. Te vergelijken met de grootte van heavy 3. Ben benieuwd morgen

Sorry, lees je reactie nu pas. Heb filmpjes gemaakt. Deze komen binnekort als ik tijd heb!
Theking

Sorry, lees je reactie nu pas. Heb filmpjes gemaakt. Deze komen binnekort als ik tijd heb!
Theking

Heb je de beelden inmiddels al? Vind het erg intressant. Wellicht iets voor komend jaar. Er is niks over te vinden dus kom maar op met ervaring en beeld :p

Haha sorry, was me ontgaan, heb ook veel aan me hoofd op t moment. Zal eens kijken wat ik voor jullie kan doen. De beelden zijn niet heel goed geworden door de mist, maar impressie is mooi.

Theking

Nou dat ging sneller dan gedacht, hier de link:
http://www.youtube.com/watch?v=IEXrMYY-0Ok

Nogmaals excuses, mijn camera is ook niet meer de beste en in de mist is het nog erger waar wij heel erg last van hadden die nacht. De uitwerking was in het echt ook minder goed te zien. Ik zal uitleg geven:
Potje 1: Crackling staart omhoog en spat uiteen in mooie blauwe kleuren en crackling.
Potje 2: Soort oranje rood, 1 dezelfde kleur
Potje 3: Alleen maar rood, 1 dezelfde kleur
Potje 4: Heel divers, crackling en verschillende kleuren.

Potje 4 vond ik ook de mooiste van de 4, maar ook potje 1 was erg goed te doen, en zal zonder de mist zeker nog beter zichtbaar zijn wat nu niet echt het geval was. De andere 2 potjes waren een beetje saai te noemen.
Ik kan jullie helaas niet vertellen, welke kleur potje bij welke uitwerking hoort. Daar heb ik niet op gelet. Ik hoop dat jullie genoeg weten nu.

Theking

moet zeggen dat de filmpjes me erg mee vallen :D
de prijs vind ik ook nog goed te doen voor 4 16 shots potjes.
misschien volgend jaar ook maar is halen :p

Ik kan hem voor €18,75 krijgen, ga ik zeker doen!
Had dit assortiment afgelopen jaar ook en moet zeggen erg leuke potjes, zeker voor het geld.
Maar voor €28 zou ik ze nog steeds wel nemen, dus ik zeg doen robobob.

Prima potjes! Hebben een vrij groot boeket, groter dan de heavy 5 ter vergelijking, maar hebben geen finale.

Het potje met de crackling tails was het leukst, dat was het rode potje.

Back
Bovenaan