Shots of Confusion [Compound]

omepje

VWC Moderator
Forumleiding
Artikelnummer: 6274
Artikelnaam: Shots of Confusion
Bruto Gewicht: 11,25kg
Netto Kruitgewicht: 1882gram
Aantal Schoten: 144sh
Effectomschrijving: Deze bak is zeer compleet en als deze afgelopen is zul je zeker verbaasd zijn! Dikke mines, colored tails, crackling tails en dat alles in combinatie met de nieuwste effecten en kleuren. En als klap op de compound nog een super dikke finale! Dit geloof je niet!
Tube diameter: 25mm
Kartoninhoud: ...
Tijdsduur: 72sec
Stijghoogte: ...
Adviesprijs: €174,50
Voorverkoopprijs: €159,50
O.a. te koop bij: Vuurwerktotaal.nl

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.
Wij danken Vuurwerkvisie voor deze informatie.

Laatst bewerkt door een moderator:
Lijkt een omlabeling van The Legend, maar dan met enkele andere effecten in het eindsalvo. Zou dit een nieuwe versie zonder kooi zijn? Kan aan het filmpje liggen maar de knallen klinken wat slap.

Slappe knallen ja? Ik zit enorm te twijfelen om deze te nemen, ik vind vooral het einde geweldig. Filmpjes van the legend zien erg goed uit. Ik ben niet zo’n expert dus die slappe knallen baren me een beetje zorgen

Hij komt op de film inderdaad wat slapjes over maar dat kan ook gewoon aan het filmpje liggen. Van de andere kant stellen Volt! producten eigenlijk nooit teleur, althans mij niet. Op basis van dit filmpje zou ik hem denk ik toch laten staan en de straatfilmpjes en reacties afwachten. Als iedereen dat echter doet komen er nooit straatfilmpjes ;)

Deze oogt wel heel vet.. maar met laatste batch code red in me achterhoofd dikke twijfel. Terwijl ik over andere Volt boxxen heel tevreden ben.

Kan hem voor 116 aanschaffen.

Is deze al ergens geschoten?

Deze box is vgm hetzelfde als deel 2 van de shred it, die ik geschoten heb. Je merkte wel een klein verschil in burst met andere cakes en compounds maar ik vond het tempo, de spreiding en de kleuren echt dikke prima. Dus vermoed dat deze ook in orde zal zijn.

Ik vond hem tegenvallen. Zwakke burst en redelijk kleine effecten. Mines waren wel oke.

Dit soort compounds die in een snel tempo de laatste cake leeg schiet moet een wow effect geven, maar dat ontbrak

Ik laat deze een volgende keer staan

Ik vond hem zwaar tegenvallen, burst en spreiding zeer matig. Ik gok dat deze niet meer uit de HFF fabriek komt (doos nog wel liggen, dus zal wel ff checken). Maar het is een slap aftreksel geworden van de oude SoA. Die had ik nog nooit gehad, vandaar deze aanschaf. En dus ook meteen de laatste keer, deze is goed ver'Leslied'. Zonde, want de Scuba en de Mairo waren wel gewoon goed, dus ze kunnen het nog wel (zullen wel uit andere fabriek komen).

Staat ook op film, zal ik hier wel posten.

Back
Bovenaan