Shots of Anarchy

Nitraat12

VWC lid
Artikelnummer: 1592
Artikelnaam: Shots of Anarchy
Bruto Gewicht: ...
Netto Kruitgewicht: 4000 gram
Aantal Schoten: 288 schoten - Double Compound
Effectomschrijving: Double connected box! Deze bak gaat HE-LE-MAAL los! De nieuwste effecten in een mooie opbouw en CHECK die finale dan!
Tube diameter: 25mm
Kartoninhoud: .../...
Tijdsduur: ...
Stijghoogte: ...
Adviesprijs: €299,00
Voorverkoopprijs: €288,00
O.a. te koop bij: Vuurwerktotaal.nl

160820191252551592ShotofAnarchyBox_right_top.png

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.
Wij danken Vuurwerkvisie voor deze informatie.

Laatst bewerkt door een moderator:
8 x 36 schots ( 288 ) en 4 kilo kruit en een leuke afgeleide naam. Ik ben benieuwd naar het beeldmateriaal :)

Ik vond dit echt een dikke box. Alles zat er wel in! Eurootje per shot loopt wel op met 288 shots, maar nog steeds een topper. Vwtotaal blijft toch bekend staan om z'n heldere kleuren. Prachtig!

Het is dit jaar moeilijker kiezen dan voorheen.Zie zo veel mooi spul voorbij komen. Maar goed je moet op een geven moment toch keuzes gaan maken. Schitterende box trouwens.

Deze ziet er wel geweldig uit. Werkelijk een schitterende finale. Koop hem dit jaar zelf nog niet, wil eerst de straatfilmpjes afwachten. Zet hem wel al op het wensenlijstje.

Wat een prachtbox was dit zeg! Het begint heerlijk met die salvo's om vervolgens heerlijk op te bouwen naar een grootse finale. De effecten waren erg groot, goed gevuld en de kleuren mooi helder. Interessante box die ik zeker op het lijstje zet!

Weet iemand of dit sample was ? Ik wacht tot hij op een freak site komt de voorverkoop korting van 11 euro is me iets te weinig:D

Knoop door gehakt, Heb er een besteld bij vuurwerkduitsland.com voor 239,95 Euro.
Word de afsluiter blok van mijn Oud & nieuw 2019/2020

Hij is gewoon al uitverkocht :P, niet eens voor freakprijzen weggegaan volgens mij (alleen combi deal).

Hij is gewoon al uitverkocht :P, niet eens voor freakprijzen weggegaan volgens mij (alleen combi deal).

Uitverkocht betekend dat alles is ingekocht door de winkeliers, deze hebben vaak nog voorraad zat als ze op tijd en voldoende hebben ingekocht tenminste.
Voltbrothers was trouwens van de week ook uitverkocht en nu weer beschikbaar dus de voorraad veranderd ook nog wel eens bij VWT ;)

Ik overwoog deze om op de lijst te zetten want op de filmpjes is echt een box om van te smullen vind ik, maar die prijs snap ik niet...

De Shots of Anarchy is eigenlijk bij wijze van spreken 2x een "Code Red" (2x 144sh in 25mm met een kruitgewicht van 2000gr).
Voor de Code Red betaal je €100,- (decemberprijs) en voor deze €288,-...

Dan zou deze met een hele simpele berekening toch gewoon €200,- horen te kosten (in december nog wel)? Ik begrijp dat de één meer schoten heeft, groter is, meer ruimte kost voor importeur en winkelier, maar het prijsverschil is dermate hoog dat ik deze principieel niet op de lijst zet.

Dan wordt de Code Red her en der nog wel voor €80-90,- aangeboden...

Wellicht off-topic, maar een tip voor de consument die in de maand december zijn vuurwerk koopt:
1x Code Red a €99,-
1x Massive Blinkerz a €85,-
1x Final Gold (gratis boven de €300,-)
1x Final Colorz a €59,-
1x Noisekick Box a €69,- of 1x Mix it up a €85,- (bij een hoger budget).

€312,- met 448sh shots in 25/30mm voor een paar euro meer. Veel en veel meer waar voor je geld! En ook in het aantal minuten vuurwerk.
Hieruit blijkt ook wel dat de "Shots of Anarchy" eigenlijk wel minder zou moeten kosten, want met één groot product zou je eigenlijk goedkoper uit moeten zijn dan met 5 minder grote producten.

Ik overwoog deze om op de lijst te zetten want op de filmpjes is echt een box om van te smullen vind ik, maar die prijs snap ik niet...

De Shots of Anarchy is eigenlijk bij wijze van spreken 2x een "Code Red" (2x 144sh in 25mm met een kruitgewicht van 2000gr).
Voor de Code Red betaal je €100,- (decemberprijs) en voor deze €288,-...

Dan zou deze met een hele simpele berekening toch gewoon €200,- horen te kosten (in december nog wel)? Ik begrijp dat de één meer schoten heeft, groter is, meer ruimte kost voor importeur en winkelier, maar het prijsverschil is dermate hoog dat ik deze principieel niet op de lijst zet.

Dan wordt de Code Red her en der nog wel voor €80-90,- aangeboden...

Wellicht off-topic, maar een tip voor de consument die in de maand december zijn vuurwerk koopt:
1x Code Red a €99,-
1x Massive Blinkerz a €85,-
1x Final Gold (gratis boven de €300,-)
1x Final Colorz a €59,-
1x Noisekick Box a €69,- of 1x Mix it up a €85,- (bij een hoger budget).

€312,- met 448sh shots in 25/30mm voor een paar euro meer. Veel en veel meer waar voor je geld! En ook in het aantal minuten vuurwerk.
Hieruit blijkt ook wel dat de "Shots of Anarchy" eigenlijk wel minder zou moeten kosten, want met één groot product zou je eigenlijk goedkoper uit moeten zijn dan met 5 minder grote producten.

Ik heb deze besteld maar absoluut niet voor 288 euro. Maar hebt wel gelijk. Voor dat geld kan ik me ook wel goed vinden in jou lijstje.

Back
Bovenaan