Shoppen in Belgie.

Status
Niet open voor verdere reacties.

OpixNL

VWC lid
Nou ik ga dus waarschijnlijk dit weekend voor het eerst even richting België(Baarle Hertog ) , alleen stel dat we gepakt worden, is dan alleen de bestuurder/eigenaar van het voertuig verantwoordelijk of ook de passagier?:shocked:

Overigens zijn tips over waar te gaan, hoe te rijden , auto neerzetten , etc ook meer dan welkom, of ben ik dan niet in de juiste hoek?
Vriendelijke Groet,

OpixNL

Zoekfunctie? Deze werkt bij mijn vrijwel nooit...
Heb er al ooit over gevraagd maar is een onderdeel van vbulletin en er kan niks veranderd worden. Volgende keer gewoon op google intypen en misschien vuurwerkcrew erachter.
Verder geen zorgen maken, politie controleert tegenwoordig vrijwel alleen op grote dealers enzo, geen families die een pakje strijkers willen. Althans wordt vaker gezegd.

Ah oke, ja de zoekfunctie had ik gebruikt maar zonder resultaat, via google zelf kom ik wel bij oudere threads. ik dacht dat misschien iemand mij de actuele wetgeving hierin kan vertellen?

Ik hoorde wel inderaad wat dat ze te veel werk aan grenscontroles hebben en dat het te weinig opleverd.

De bestuurder is strafbaar!!
Maarrrr maak je niet druk! Zal niks gebeuren!
Ik kan je de tip geven naar baarle/hertog of olen te gaan, zena is een leuke winkel, maar ook loots en de pyroshop zijn aan te raden.
Ligt er maar net aan wat je allemaal wilt halen.
Verder zal ik de kortste route pakken en de auto lekker voor de deur zetten (als er nog plek is dan:D).
Veel plezier in belgië en hier op het forum!! :)

Als je met de instelling weggaat, met het idee van wat nu als ik gepakt wordt, blijf dan gewoon thuis en wacht de verkoopdagen in ons eigen land af.

Hoef je je eigen ook geen zorgen te maken.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan