Shockpijlen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ultras_91' zei:
i heb een vraagje..
Bij wat voor soort Dealers hebben ze deze pijlen?
wil er namelijk ook wel een setje van aanschaffen.

Gr ultras_91'

Meestal bij de broekhoff dealers / crown collection dealers

Filmpjes werken niet meer.. zou je ze opnieuw online kunnen plaatsen?

wat hij zegt:bye:
wat ik zo op fora lees schijnt het een van de beste knalpijl te zijn verkrijgbaar in nederland..heb echter nog nooit een filmpje ervan mogen zien.

Deze pijlen zijn bij Wolff dealers te krijgen, mits de dealer ze in het assortiment heeft. Ook dit jaar waren ze weer te krijgen bij mijn dealer (Den Bleker, Ter Aar)

Zijn die niet hetzelfde als de Tolle Lola?
http://nl.youtube.com/watch?v=kmJ44TkaikA

Deze zijn illegaal toch?

Verder zou ik niet weten welke shockpijlen je bedoeld in dit topic, maar ik heb de aftershock pijlen vorig jaar gehad..
somige hadden een super mooi boeket en flinke knal. aanrader!

my.php

:bye:

Deze zijn illegaal toch?

Verder zou ik niet weten welke shockpijlen je bedoeld in dit topic, maar ik heb de aftershock pijlen vorig jaar gehad..
somige hadden een super mooi boeket en flinke knal. aanrader!

image

De ''Silver Thunder'' pijlen (ook wel Tolle Lola genoemd) zijn niet illegaal in Nederland. Ze zijn van de importeur GBV. Ik denk dat je in de war bent met de ''Thunder Claps'', welke bij Zena (Belgie) te verkrijgen zijn.

De ''Silver Thunder'' pijlen (ook wel Tolle Lola genoemd) zijn niet illegaal in Nederland. Ze zijn van de importeur GBV. Ik denk dat je in de war bent met de ''Thunder Claps'', welke bij Zena (Belgie) te verkrijgen zijn.

Ja ik heb de thunder claps in me hoofd. in dat filmpje wat hier gepost is lijkt het net een thunder clap hoor ;)

ey,

zijn het niet dezelfde als sky thunder van pyropower??

nee, de sky thunder heeft geen gil en silver spoor, er komen 2 gouden ballen uit, met een leuke felle burst.
________________Sky Thunder______________
+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

_______________Silver Thunder______________

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

gr. Pyro Power

thanks ik heb vandaag nog een knal pijl afgestoken alleen ik weet niet hoe die heette er stond wel www.infovuurwerk.nl/ op hij knalde erg hard maar het probleem was dat de stok was afgebroken en die hebben er weer aangtapet maar het probleem was dus dat die opsteeg als een pijl zonder stok en hij vloog alle kanten op echt gevaarlijk dus steek geen pijl af als de stok is afgebroken maar de pijl was wel erg hard en is wel een aanrader als je de naam weet maar het was een pijltje net zo groot als twee rotjes en er stond een plaatje van een sier effect op!

hallo, mijn eerste post hier!!!
Bestaan dit soort pijlen ook van GBV of proline???
Ik zoek namelijk pijlen voor een gemakkelijk prijsje die lekker hard knallen op de grond!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan