Shocking!

Koala

VWC lid
Artikelnummer: 4545
Artikelnaam: Shocking!
Bruto Gewicht: 10,5 kg
Netto Kruitgewicht: 1150 gram
Aantal Schoten: 100 schoten
Effectomschrijving: Deze 100 schots compound is echt SHOCKING! Blauwe, rode en gouden effecten gecombineerd met XXL chrysanthemum mines en boeketten. Alle schoten worden in een razendsnel tempo afgevuurd voor een echt spektakel in de straat!
Tube diameter: 25 mm
Kartoninhoud: 1/1/B]
Tijdsduur: ...
Stijghoogte: ...
Adviesprijs: €119,99

Shocking.PNG

Laatst bewerkt:

Videootje toegevoegd. Met het toevoegen van het nieuwe Cafferata kreeg ik al een vermoeden, bij deze bevestigt. Alle Katan Special boxen zijn inmiddels bij Cafferata in omlabeling(en) beschikbaar. Dit is natuurlijk de Katan Special 1

Videootje toegevoegd. Met het toevoegen van het nieuwe Cafferata kreeg ik al een vermoeden, bij deze bevestigt. Alle Katan Special boxen zijn inmiddels bij Cafferata in omlabeling(en) beschikbaar. Dit is natuurlijk de Katan Special 1
hopelijk kan jij mij dan verder helpen naar de omlabeling van special 4 aangezien ik hier in de buurt geen katan dealer heb maar wel een vuurwerktoppers dealer...

hopelijk kan jij mij dan verder helpen naar de omlabeling van special 4 aangezien ik hier in de buurt geen katan dealer heb maar wel een vuurwerktoppers dealer...

Dat was de WTF intense, maar deze is helaas uitloop. Allicht heeft je dealer er nog een liggen, tijd voor een kop koffie :wink:

Denk dat deze eruit is bij caff ivm de stabiliteit voorschriften

Dat was de WTF intense, maar deze is helaas uitloop. Allicht heeft je dealer er nog een liggen, tijd voor een kop koffie :wink:

Denk dat deze eruit is bij caff ivm de stabiliteit voorschriften
de lokale dealer is jammer genoeg 10 van de 12 maanden een taart/gebak shop... dus zodra die weer actief wordt in november ga k m eens opzoeken

Scherp, scherp dit betreft inderdaad een omlabeling.
Echter betreft het een omlabeling van een WTF artikel, namelijk de Ultimate. :)

Gisteren gezien in Den Hoorn. Best een prima compound :) Prijs is redelijk te noemen. Boeketgrootte viel prima uit. Het goud bleef aardig lang hangen, al vond ik de crackling wat soft klinken. Maakte net te weinig geluid.

Gisteren gezien in Den Hoorn. Best een prima compound :) Prijs is redelijk te noemen. Boeketgrootte viel prima uit. Het goud bleef aardig lang hangen, al vond ik de crackling wat soft klinken. Maakte net te weinig geluid.

Eigenlijk een kopie van de Special #1 alleen dan duurder.

Ik vond deze gisteren een van de betere producten en deze is mij ook het meeste bij gebleven.
Wat Jorik ook al zei : boeketgrootte echt waanzinnig en bleven zeer goed hangen, ondanks de wind en om nog even aan te vullen dat de burst vet was.

Ik vond deze gisteren een van de betere producten en deze is mij ook het meeste bij gebleven.
Wat Jorik ook al zei : boeketgrootte echt waanzinnig en bleven zeer goed hangen, ondanks de wind en om nog even aan te vullen dat de burst vet was.

Helemaal mee eens, ik was ook onder de indruk van deze! Burst was zeker erg goed te noemen.

Dit is 1 van de 4 goede producten die gister tijdens de Vesta demo geschoten zijn.
Ik deel de mening van de heren hierboven

Krachtig, goede vulling en zeker niet saai.
Ookal is het de special 1

Laatst bewerkt:
Back
Bovenaan