Shells from Hell - Xcess & Xtremerides.nl 2008-2009

Mijn mening gaat uit naar B. Daarin komt de knal meer over zoals wij hem ook live hebben meegemaakt.

Qualiteit van de filmpjes is trouwens heerlijk! Maar dat ter zijde.

En een vraagje:
Welke Blizzard pijlen zijn dat op de film?

Al sla je me dood, we hebben vorig jaar 10 pakken gehad. 5 pakken A en 5 pakken B. Voor dat geld kan je geen bult vallen. Goede concurent voor de Steelhawk

Toegoevoed en het is niet te geloven maar alles is dit keer binnen de forum regels dus de volle 10 upload deze week!

Big Bang Liggend
Cobra 6
Lady Cracker
New Cenruty meterpakket (brandend papier)
3x Ring Thunder
Clusterbomb
Snipperbom
Salvo 6 - 2x Nle green grass peony
Multibang
No Name 49sh

Van b is het geluid duidelijk beter/realistischer. Toch vind ik het beeld van a op 1 of andere manier prettiger. Dus ik hang er een beetje tussenin:P

Ps. Trouwens ook wel een keer leuk om te zien dat een liggende bigbang toch goed kan gaan:)

Laatst bewerkt:
Ik vind het geluid van a ook veel mooier,maar b realistischer. Aangezien jij veel knallers filmt lijkt mij een camera met realisisch geluid wel het beste.

Ik vind het geluid van a ook veel mooier,maar b realistischer. Aangezien jij veel knallers filmt lijkt mij een camera met realisisch geluid wel het beste.

Ik heb altijd met A gefilmd ;)

Nu heb ik B gekocht (HD CAM) vond het geluid wat tegenvallen. Maar Xcess zei ook al meteen dat B realistischer was.

Ik ben meer van de show :P

Enfin, ik had fftjes problemen met dit topic maar het doet het allemaal weer. Ik heb nog 2 updates leggen en dan ist das slossss. Dus volgende week nog en die week erop. Netjes voor kerst zoals beloofd :) Zijn totaal nog 30 films(inclusief deze update)

Widowmaker
DJF 450 Thunder
Blizzard 5 x5
Duitse vuurpijl vullingen
Ring Thunder 3inch x2
10x Thunderbombs en meer
Big Twister
8 inch Weco Silver Wave to crossette
Red devil
Bazooka fun

Volgende week de één na laatste!

Eindelijk een fatsoenlijke camera haha. Jij filmt zoveel, dat jij de aanschafwaarde er na 1 oud en nieuw weer uit hebt gehaald. Ik ben ook maar overgestapt op HD.

Eindelijk een fatsoenlijke camera haha. Jij filmt zoveel, dat jij de aanschafwaarde er na 1 oud en nieuw weer uit hebt gehaald. Ik ben ook maar overgestapt op HD.

Fatsoenlijke? Ik vond me oude ook al zeer netjes alleen op oog op de kermis toch maar overgestapt. ik verdien daar geld mee en dan kan ik niet op oud spul blijven zitten ;)

Maar mooi dat je ook HD hebt! Kunnen we ook mooi filmpjes verwachten uit de mooiste stad van het zuiden!

Toegevoegd voor de één na laatste keer:

Petrado-SpanishCracker-NitrateThunder-Roze Nitraat-Atomics
Toffee in HD
Zwarte Doos Roze
Zwarte Doos Groen
Nitrate Thunder
BSC
4x Atomico
3x Blizzard
Jumping Jack rol
2x Celebration Cracker

volgende week le grande finale!

ook dagvermaak voor mij met alle filmpjes..Super!!!

Veel bekende dingen..vooral de blizzard pijltjes! Jammer dat ze dit jaar zo in prijs omhoog gegaan zijn :(

DE LA GRANDE FINALE 2008/2009!!!!

De allerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrlaatste van dit jaar!

Salvo 10 - 1x Blue to Yellow 4inch 1x Meganta silver pistil 4 inch 1x purple peony 3 inch
Salvo 11 - 2x 4 inch Blue to yellow Peony 1x 3 inch knalshell
Salvo 12 - 2x 3 inc en 4 inch Gold Chrysantium with Green pistil Fortuna
DS5006 No Name 100sh
Corba 6 & 3 inch herlat Peony op vredesvuurtje
Red Cracker 4000 liggend
Ajax Handoek
Cobra 6 in tunnel second edition
3 inch green wave herlat

En tot slot niet op het forum ivm de regels maar wel op youtube.com
De knaller van 2009/2010. Cobra 6 VS Koelkast!

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
And now the end is near
And so I face the final curtain
My friend, I'll say it clear
I'll state my case, of which I'm certain

I shoot a lot, that's full
I've traveled each and ev'ry highway
And more for more fireworks
I did it my way!!!

Het zit er weer op voor dit jaar! Ik ben er doorheen en alles is online. Ik wens iedereen alvast vanaf hier fijne feestdagen een goed uiteinde! Kijk uit met vuurwerk en doe geen domme dingen! Ik heb de toon weer gezet voor dit jaar en volgend jaar zal ik er naar alle waarschijnlijkheid niet bij zijn. Tenminste niet qua films op het moment heb ik zelf weinig vuurwerk. Wat potjes van Zena de Z38 en geen knal vuurwerk. Ik ga carbid schieten maar dat is niet echt iets om te filmen, denk. Ik heb wel legaal vuurwerk besteld en ga nog langs Duitsland natuurlijk voor wat projectjes. Maten van me zullen misschien wel wat hebben dus hopelijk komt er wat op mijn pad. Maar daar kan ik niet veel over kwijt. Vele zullen het ook niet erg vinden met mijn stunts en andere ongein, maar schijt daar aan. In 2010/2011 zorg ik weer dat ik erbij ben op volle toeren als de economie weer aangetrokken is! En dan is mijn titel: Harder dan te hard, want ik kom zeker een keer terug! En als ik terug kom, kom ik goed! Iedereen bedankt voor de reacties en tot ziens!!!

Mr. Xtreme

Bedankt voor het delen van al die geweldige filmpjes extreme;)
Jammer dat we een jaartje zonder moeten,hopelijk vermaak je je wel met oud en nieuw:P

Ook de beste wensen alvast. En hoelijk toch tot volgend jaar,anders over 2 jaar;)

Bedankt voor het delen van al die geweldige filmpjes extreme;)
Jammer dat we een jaartje zonder moeten,hopelijk vermaak je je wel met oud en nieuw:P

Ook de beste wensen alvast. En hoelijk toch tot volgend jaar,anders over 2 jaar;)

Vermaken doe ik me wel! Beetje met kannonslagen maar is niet echt interesant om met jullie te delen. Bedankt! ;)

Ik vond nog een klein rest partijtje:

Flower Power 1,5 inch:
Glitter Parade:
Gold Parade:
Z-shaped silver thunder to thunder (5x)

nog een paar:

Palm:
+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Silver Palm:
+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Shangai Night:
+ YouTube Video

Share the Flare:
+ YouTube Video

Nog een stukje van het rest partijtje als kerstkado:

Spanish Storm:
+ YouTube Video

Sphere:
+ YouTube Video

Star 69:
+ YouTube Video

Storm of Fire:
+ YouTube Video

Surrender:
+ YouTube Video

Fijne kerstdagen!!!

Back
Bovenaan