Shell-Martijn's O&N 2014-2015

Mooie filmpjes weer sinds de 17e! Die Mega Mine is prachtig! Vond ehm op de demo al indrukwekkend!

Enne.... Ik wil ook zo'n GoPro!

Dank je, Mega Mine was echt mooi ja, publiek ook wauw, altijd leuk. Volgt nog leuk filmpje waarbij ik me GoPro liet door draaien na deze Mega Mine, met een bizar toetje tot gevolg:)

Gopro is echt top ja, jammer iets mindere prestaties in donker en met audio...
Maar zeker een fijne cam die me heel wat extra beelden heeft opgeleverd afgelopen oud en nieuw:)

Mooie producten en super met die Go Pro,is echt een must voor elke vuurwerk afsteker :D,en weer bedankt voor al dat heerlijke beeld materiaal

Zo, begin van een nieuwe week, tijd voor een nieuwe film.

Ik dacht, vandaag 41 geworden, oud he:) dus een filmpje van het "cadeautje" wat ik gratis bij me bestelling kreeg bij Witte Tenten Vuurwerk.

Maar wat een blokje zeg. Zelfs uit zo'n klein ding weet Marijn nog een verrassing te toveren:)

Ik zie net pas dat die rond de 10 Euro kost, nou, ik zou het er nog best voor over hebben.

Om het weekend weer in te luiden weer een video.

Terwijl we zelf druk aan het stoken waren gingen er hier en daar shells de lucht in.
Hierbij een paar die ik op camera kreeg.

De GoPro gaat overuren draaien volgend o&n, want die had toch wel de vangst van de nacht:)

Fijn weekend!

Terwijl we zelf druk aan het stoken waren gingen er hier en daar shells de lucht in.

De GoPro gaat overuren draaien volgend o&n, want die had toch wel de vangst van de nacht:)

Fijn weekend!

Mooi sfeer stukje op het eind :D

Fijn weekend!

Ik heb die Gopro van mij weer verkocht. Ik vond hem toch minder geschikt voor avonds. Ik heb nu een sjcam sj5000 wifi besteld eens kijken hoe die bij nacht doet. Ik heb daar al mooie beelden van vuurwerk gezien. Iets scherper en met minder ruis en beter geluid, want dat is toch wel een nadeel van die Gopro. Bij daglicht is hij niet te evenaren. Ik vond hem te duur voor alleen maar filmen van vuurwerk. De SJCAM 5000 wifi heb ik met kortingspunten voor 100 euro bij banggood.com besteld. Ik had nog een stapel punten over hahahaha.

Maak ik wel een unboxing van. Hahah

Laatst bewerkt:
@bolle-040 Ja, die sfeer was erg mooi. Blij dat me GoPro nog draaide:)

@reverser klopt wat je zegt. De GoPro heb ik niet alleen voor vuurwerk gekocht, ook voor andere films, zoals de sneeuw laatst, vakanties, pretparken, stooksessies overdag:)
Benieuwd naar je beelden van de andere cam.

Back
Bovenaan