Shell-Martijn, Oud en Nieuw 2012-2013

Soms verbaas ik me er nog wel eens over.
Zo rustig als ik toen begon en zo snel als het nu kan gaan.
Binnen twee maanden weer 250 abonnees erbij.
Dat geeft me toch wel heel veel voldoening. Zeker nu met oud en nieuw 2013-2014 in het vooruitzicht beloven dat weer heel veel nieuwe beelden te worden.
Nog meer sfeer, dat is een ding wat zeker is!

Hierbij me 1750 subs film met compilatie beelden/ momenten van afgelopen jaar. Zou ik de 2000 nog halen dit jaar???

Gaaf filmpje Martijn! Leuke muziekkeuze. Niet te winters, niet te zomers. Past goed bij het huidige moment. Afstemming tussen muziek en vuurwerkgeluid klopt ook als een bus. Goed gedaan.

Tja, in tijden dat vuurwerk wat minder lukt bezoeken we gewoon andere locaties:)
Onlangs naar de efteling gegaan, hierbij een compilatie.
Voornamelijk gemaakt omdat Aquanura met vuur was:)
Vind deze ook nog wel in me topic passen mbt sfeer. Maar eerlijk is eerlijk, het wordt serieus weer tijd voor het echte werk:)

Misschien niet echt beelden voor dit topic 2012-2013.
Maar zonder deze momenten was dit topic er niet eens geweest...
Deze compilatie laat zien hoe ik toen weer begon.
Het jaar dat ik na een tijd geen vuurwerk gestookt te hebben ivm geboorte van onze kids, weer kruit moest ruiken:)
Het jaar dat ik na afloop dacht, volgend jaar moet meer en beter.
Het jaar dat Shell-Martijn geboren werd:)

Hierbij een korte compilatie van die dag en nacht.

Shell-Martijn, super filmpjes maak je man. zit te genieten.
kippenvel momenten zoals elke freak ze kent. werkelijk alles komt aan bod,fijn dat je het met ons allen deelt. met dit beeld materiaal kom je wel in de vuurwerk trans. bedankt

Shell-Martijn, super filmpjes maak je man. zit te genieten.
kippenvel momenten zoals elke freak ze kent. werkelijk alles komt aan bod,fijn dat je het met ons allen deelt. met dit beeld materiaal kom je wel in de vuurwerk trans. bedankt

Dank voor je mooie compliment!

Mooie filmpje weer Martijn. En die 2000 ga je ook nog wel halen.

Klopt helemaal, ook niet verwacht, maar blijft maar groeien, nu al over de 2100:)

Veels te druk op me werk en prive om 2000 en 2100 sub film te maken, zie onderstaand filmpje dan maar als bedank:)

Laatst bewerkt:
Nog een paar dagen dan mogen we weer...
Hierbij wilde ik via deze weg iedereen bedanken voor de reacties, likes, subs in dit topic, danwel op Youtube!
Erg veel mooie reacties gelezen en waardering gekregen voor me films.
Met onderstaande film wil ik dit topic afsluiten voor wat films betreft.
Een fijne en veilige jaarwisseling gewenst en graag tot 2014:)

Laatst bewerkt:
Back
Bovenaan