Shark

moontan

VWC lid
Artikelnummer: DC095
Artikelnaam: Shark
Aantal Schoten: 36
Effectomschrijving: 36 schots multishot met rode, groene en blauwe staarten die overgaan in oranje, gele en verschillende blauwe regeneffecten
Richtprijs: 42,95
Film: Film demo 2007
O.a. te koop bij: VuurwerkBestelling.nl

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Wij danken J.N. Schuurmans voor deze informatie.

Laatst bewerkt door een moderator:
36 peony achtige effecten met crackling , niet echt veel speciaals dus , en voor ruim 40 euro verwacht ik dat toch eigenlijk wel .

Laatst bewerkt:
36 peony achtige effecten met crackling , niet echt veel speciaals dus , en voor ruim 40 euro verwacht ik dat toch eigenlijk wel .
:bye::bye::bye:

Hier sluit ik mij volledig bij aan. Standaard effecten vor slechts 43 euro. Voor 43 euro kan je zat potten met minimaal gelijkwaardig effect vinden of combineren. Deze pot is geen aanwinst te noemen. Net als zoveel van Diamond. Ieder jaar lijken ze wel teleur te stellen.

Filmpje van de demo avond van schuurmans is in de beginpost geplaatst

Ik vind het opzich een gaaf product. het tempo is goed, de kleuren zijn goed en ook de crackling is goed te noemen.
Maar wat al eerder is gezecht over dit product, de effecten zijn zo standaard en kom je overal al tegen.

voor 43euro is het geen afrader, maar ook geen topper.

Filmpje van de demo avond van schuurmans is in de beginpost geplaatst

Ik vind het opzich een gaaf product. het tempo is goed, de kleuren zijn goed en ook de crackling is goed te noemen.
Maar wat al eerder is gezecht over dit product, de effecten zijn zo standaard en kom je overal al tegen.

Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar de potten die deze kleuren ook hebben dan!..
Als ik het straatfilmpje bekijk, zie ik toch zeer heldere en mooi kleuren, en een lekker tempo!
Ik zit te twijfelen of ik deze er bij ga nemen, maar als jij zegt dat deze effecten ook in zat andere cake's zitten zou ik graag willen horen in welke! (b.v.d.):bye:

Ook deze hadden wij dit jaar tweemaal af kunnen steken in de straat. De Shark is een goede cake met een goed tempo. De effecten zijn inderdaad wat standaard maar door het goede tempo was de hemel op elk moment gevult met een peony of crackling.

Ik heb hem ook gehad, wou eerst een Spider erbij nemen, maar die hadden ze niet goed genoeg besteld.
En de Shark was de enigste die ze nog hadden, dus heb maar besloten hem te nemen.
Inderdaad, de uitwerkingen/effecten zijn standaard, maar het tempo is goed, en ook de 'hemel' is goed gevuld.

zie op het straatfilmpje toch heldere kleuren, en ik hoor minder mensen over de €40 voor de Cyclone van Wolff (25shots) dan hier over een €3 duurdere 36sh. met dezelfde bijzondere kleuren... (wel in minder mooie samenstelling, toegegeven)

Back
Bovenaan