Share the Flare

Vond ik ook een superblok. Vooral het wegschieten van die salvo's is indrukwekkend!
Uitwerking zijn daarna heel helder. Aanrader.

Na twee jaar twijfelen was er dit jaar ruimte in mijn budget voor de Share the Flare. Zeker geen spijt: lekkere salvo's met precies de juiste adempauze tussendoor, en voor het aantal grammen best nog redelijke boeketten.

Een echte aandachtstrekker bij mij in de straat, niet in de laatste plaats doordat het (ongeveer) derde en zesde salvo deels horizontaal/diagonaal werd gelanceerd.... (gelukkig zonder verdere problemen).

Een super batterij, had m vorig jaar ook. Leuk als je in een smalle straat bent dan knalt dit als een gek. Soort flowerbeds moet je altijd op het laatste doen, deze dus ook! Misschien 2 of 3 tegelijk

Ik had deze bak voor het eerst. Echt super, wat een salvo's. Menig persoon in mijn straat dacht dat deze pot uit belgie kwam. Ik vind deze beter als de black out of dominator.

Ja ik ben het voledig met jullie eens, dit is echt een super blok. Ramt als een gek door en bij de liftcharge lijkt het wel of er een mitralieur in de straat af gaat, zo worden de tube's leeggeramt. Zeker om volgend jaar weer in de gaten te gaan houden op de lijst.

Had deze ook dit jaar...heerlijke bak! viel me wel op dat het een behoorlijk zware cake is! ook na het leegschieten weegt het behoorlijk wat. ik hou van salvocakes, nou dit is er eentje hoor. inderdaad een lekker geluid als het achter elkaar uit de tubes knalt! mooie heldere effecten..zeker een aanrader en voor volgend jaar alweer 2 keer op de lijst!

Het blijf een leuke bak, geen grootse effecten maar wel een lekker tempo! Toch zou ik voor het geld een andere keuze maken. Vind het toch een beetje veel!

Wat een cake is dit zeg, grandioooos! Tempo is moordend hoog, en toch duurt hij vrij 'lang'! Effecten goed afgewerkt, klasse cake dus!

Hopen dat ie volgend jaar nog te vinden is, al ben ik er bang voor!:sad:

pyro-freak

Back
Bovenaan