Shape shifter [Uitloop 2019]

Heb er nog 1 staan en vorig jaar nog weggestookt net als alle andere Evo cakes druipt hier ook de kwaliteit er vanaf mooie grote boeketten en loeiharde klappen. Prima cake!

Mooie straatfilm, hier nog een van 2 meter vuurwerk.

Dankje:wink: Hierbij nog een film van in de avond vanuit een andere hoek, maar dan in de avond per 1 geschoten.

De Shape Shifter heeft voor Nederlandse begrippen echt een goede burst! Dit kan ik mij nog goed herinneren en dat zegt wel wat na een hele poos:)

Dat deze cake me niet eerder is opgevallen. Vind 19 shots cakes sowieso altijd wel gaaf maar dit is echt een toppertje. Ben heel benieuwd hoe deze einde van het jaar presteert per 2

Waar ik voorheen altijd helemaal wild was van goud met blauw in de combinatie, in een tussenfase nog eens wild was van puur goud, ligt mijn voorkeur nu bij felle kleuren. Heb de shape shifter een paar jaar terug gehad, en is me nog steeds bijgebleven door de mooie kleuren en keiharde burst! Jammer dan deze topper uitloop is, mocht iemand m volgend jaar nog ergens weten te staan hoor ik het graag!

Back
Bovenaan