Sh0ck's O&N 2012/2013

Sh0ck

VWC lid
Het is alweer een lange tijd geleden, maar vanwege prive omstandigheden heb ik zowel Oud en Nieuw als de afgelopen periode als een mindere tijd ervaren. Vandaar dat ik ook niet op de site ben geweest, maar hierbij 1 filmpjevan mijn kant. In het grote project ontplofte helaas 1 van de 2 concerto rosso's.

http://www.youtube.com/watch?v=Oa10f8Ae0uw

Misschien dat de komende periode nog een paar filmpjes volgen.

Bedankt voor je film, je had een flinke berg vuurwerk hehe, de omstanders hebben er flink van genoten neem ik aan? Ziet er goed uit!

Heerlijke beelden, en wat een vette collectie!! Toch wel erg leuk om in de maand maart nieuwe beelden van de jaarwisseling te zien:D

Heb je ook nog foto's van je project gemaakt, ben daar ook wel benieuwd naar?

Bedankt voor je film, je had een flinke berg vuurwerk hehe, de omstanders hebben er flink van genoten neem ik aan? Ziet er goed uit!

Ze stonden inderdaad uit de hele buurt weer te kijken (net als vorig jaar). Was erg leuk toen ik mij omdraaide. Een man of 50. Maar het was helemaal leuk om de palet vanuit ons huis naar de afsteeklocatie te dragen met 4 man. Iedereen kijken en anderen erbij halen. Heerlijke kick.

Heerlijke beelden, en wat een vette collectie!! Toch wel erg leuk om in de maand maart nieuwe beelden van de jaarwisseling te zien:D

Heb je ook nog foto's van je project gemaakt, ben daar ook wel benieuwd naar?

Foto's heb ik ook. Ga ik later dit jaar uploaden. In het filmpje zitten er al een paar verwerkt.

Back
Bovenaan