Sh0ck zijn Oud & Nieuw 2011-2012

Sh0ck

VWC lid
Dit jaar voor het eerst een klein project gemaakt, voor het eerst een film gemaakt met de camera (D3100) door mijn vriendin en voor het eerst een filmpje iets bewerkt. Een Oud & Nieuw vol met eerste keren dus.

Helaas geen statief, dus uit de hand gefilmd. Daardoor is het in het begin even zoeken en missen we de laatste 3 seconden, maar dat mag de pret niet drukken. Ik was al lang blij dat ze wilde filmen, ze is namelijk bang voor vuurwerk.

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Zoals julliie kunnen horen waren we zeer tevreden met het resultaat :D

Als toevoeging nog de schietlijst:

8x Thunderking (Broekhoff)
3x Cake uit Heavy 5 (Dynasty-Wolff)
1x Concerto Rosso (Dynasty-Wolff)
1x Treasure Island (Bonfireworks)
2x Cake uit Super Nova pakket (Space Collection-Wolff)
2x Cake uit Big 19 (Space Collection- Wolff)
1x Hot Chains (Red Factory Collection - Royal Fireworks)

Laatst bewerkt:
Goed gefilmd hoor met de losse hand. Mooi showtje gegeven daar. En alles moet de eerste keer zijn toch?

En is ze nu over de vuurwerk angst heen.

Was erg leuk om te doen. En inderdaad moet alles de eerste keer zijn. Voor haar verjaardag krijgt ze in ieder geval een statief van me. Die wilde ze graag hebben en dat betekent ook weer betere beelden volgend jaar.
Ze is er nog niet over heen, maar ze vind het wel leuker nu ja :)

He shock waar was je we missen je in amersfoort/hoogland?

Sorry, ik was er graag geweest. 2 januari Steef ook een PM gestuurd met uitleg, maar zal het hier ook nog even doen.

De hele week was ik al verkouden en had ik oorpijn. Om te zorgen dat ik de 31e topfit zou zijn de hele week stomen, neusspray en vroeg naar bed. Word ik de 31e dus wakker met koppijn en de ergste oorpijn van de hele week. Direct 2 asperientjes erin en wel naar de buren geweest om oliebollen te bakken. Na twee uurtjes weer 2 asperientjes er achter aan en helaas dus niet van de jenever kunnen 'genieten' tijdens het oliebollen bakken(traditie hier in de buurt).

Toen we om 4 uur klaar waren had ik de keuze om even langs te komen of even vlug een paar uurtjes op bed te gaan liggen. Dat laatste gedaan en daar ben ik nog steeds blij om. Ik voelde me redelijk goed en door de adrenaline van de avond steeds beter. Maar ik baalde wel dat ik niet langs kon komen.

Back
Bovenaan