SH Fireworks video topic

SH Fireworks

VWC lid
Hallo allemaal

Aangezien ik het vuurwerk filmpjes maken virus een beetje te pakken heb, werdt het wel tijd om dat in een eigen topic te plaatsen. En niet overal verdeeld over het forum te parkeren.

Ik film met een gewoon samsungetje uit de s serie , gewoon lekker knullig in de hand.

In mijn video's geen uitleg en geklets, maar gewoon lekker stoken.

Van compoundjez tot cat1 zal er in mijn videos voorbij komen.
Voor de youtubers onder ons , volgers en duimpjes zijn zeker welkom

De komende tijd zal ik hier de wat oudere videos gaan plaatsen, en dan door naar de nieuwere en de nog in de wacht staande cat 1 videos.

Hoop dat iedereen er van mag genieten

Grtz Sebas

Zou alleen de volgende keer even je telefoon een kwartslag draaien met filmen. Dit kijkt niet lekker weg!

Er zitten een aantal filmpjes tussen die op deze manier zijn gefilmd voor mij en niet door mij :wink:
En beter een filmpje als geen filmpje :thumbup:
Maar komt goed het grootste deel is goed gefilmd .

Die Rapid Thunder blijft altijd wel leuk hè!

Dit was de eerste knalbak die ik leuk genoeg vond om te bestellen. 10 seconden kleurtjes geweld.
De buurt was er van onder de indruk en ik krijg nog regelmatig de vraag , doe je die nog een keer?
Ik bestel eigenlijk nooit iets een 2e keer aangezien er zo veeel keuze is ... maar wie weet wordt dit een uitzondering

Mooi topic zeg, altijd goed om veel product films te zien. Bedankt voor de films tot nu toe.

Back
Bovenaan