Seven Sins [Uitloop]

China Red

VWC lid
Artikelnummer: 5016
Artikelnaam: Seven Since Pijlen
Bruto Gewicht: ...
Netto Kruitgewicht: 40 gram
Aantal : 7 pijlen
Effectomschrijving:
Tijdsduur: ...
Stijghoogte:
Richtprijs:
34,95
Kartoninhoud: 12

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Laatst bewerkt:
redelijk duur pijlenpakket voor €5,70 per pijl maar als dit goede kwaliteits pijlen zijn zeker de moeite waard om een pakketje mee te nemen denk ik zo. alleen nu nog de uitwerkingen afwachten.

EDIT:
nu is het dus €5 per pijl geworden en dit lijkt mij een mooi prijsje als het inderdaad goed afgewerkte 40 grammers zijn. hoop dat er nog filmpjes van de importeur komen.

Laatst bewerkt:
Gek, Had vorig jaar met de naam "seven sins"een prijsvraag gewonnen, nu kom ik de naam tegen bij een andere importeur.

Staat een filmpje op de site. Ziet er toch wel aardig uit moet ik zeggen!

Ook de eerste keer dat ik een Nederlander hoor in een China filmpje, hehe.

film en afbeelding

film en afbeelding

Het bijbehorende filmpje en afbeelding zullen morgen worden toegevoegd.

excuses !!:shocked:

hoef je je niet voor te excuseren hoor ;)

als ik op het filmpje af ga vind ik het echt top pijlen. met erg mooie grote boeketten die ook erg goed uitgewerkt zijn.

Zien er wel leuk uit, maar is dit 40 gram?

Ziet er namelijk niet heel groot uit. Wel grappig inderdaad dat je een Nederlander hoort op een China filmpje.

35 euro lijk me wel een leuk prijsje voor dit pakket, alleen zou ik de keuze wel weten als ik tussen dit of killing arrow zou moeten kiezen.

EFFECT:Golden willow
EFFECT:Golden blink willow
EFFECT:Golden crackling willow
EFFECT:Silver willow to red/blue and lemon
Effect:Golden willow to blue
EFFECT:Golden willow to red
EFFECT:Silver willow with white blink

Prijs ligt in de buurt van de killing arrow, jammer want die keuze lijkt mij iets te makkelijk.

Had lastiger geweest als de prijs in de buurt van de light year lag, waar deze imo veel meer in te brengen hebben, en ook in dat prijs segment dan dat ze nu misschien (ver) achter blijven bij de arrows..

Vind het een dure gok voor dit jaar! Maar wie weet in 2012 als de pijlen mij hebben verbaasd!

Dus wel te hopen dat iemand de gok neemt en ze ook filmpt!

;)

Al ben ik niet zo'n liefhebber van pijlen, deze zien er zeker goed uit! Voor 5 euro per pijl is het naar mijn idee een goede prijs/kwaliteit verhouding.

Wil ze eerst live of op O&N film zien. Ik gaat geen 5 euri neerleggen voor een pijl die er mooi uit ziet in China.

Deze pijlen zijn leuk maar ik zou ze geen tweede keer voor die prijs halen.
Killing Arrow pijlen waren toch wel beter, zeker gezien de prijs/kwaliteit verhouding (meer pijlen voor ongeveer hetzelfde bedrag).

Zojuist even 1 pijl getest uit dit pakket.

Damn wat een knal en mooi boeket komt er van deze dingen af.

Ik heb ze hier voor 20 euro dus ga zeker maandag terug voor wat pakketten om op te slaan voor het volgende jaar:)

Back
Bovenaan