PyroRJ VWC lid 25 dec 2022 #42 R@lph zei: Zijn er hier nog mensen die iets hebben gedoneerd dit jaar? Klik om te vergroten... Uiteraard!! Als ik een paar 100,- de lucht in kan jagen kan ik ook best een paar euro missen voor een doel als dit!!
R@lph zei: Zijn er hier nog mensen die iets hebben gedoneerd dit jaar? Klik om te vergroten... Uiteraard!! Als ik een paar 100,- de lucht in kan jagen kan ik ook best een paar euro missen voor een doel als dit!!
omepje VWC Moderator Forumleiding 25 dec 2022 #43 Niet gedoneerd aan SR, wel een donatie overgemaakt aan missie 538. Hebben daar ook erg veel naar gekeken, met regelmatig een brok in de keel.
Niet gedoneerd aan SR, wel een donatie overgemaakt aan missie 538. Hebben daar ook erg veel naar gekeken, met regelmatig een brok in de keel.
MikosjePyro VWC lid 26 dec 2022 #45 omepje zei: Niet gedoneerd aan SR, wel een donatie overgemaakt aan missie 538. Hebben daar ook erg veel naar gekeken, met regelmatig een brok in de keel. Klik om te vergroten... Ja hier ook! Sr echt links laten liggen voor missie 538
omepje zei: Niet gedoneerd aan SR, wel een donatie overgemaakt aan missie 538. Hebben daar ook erg veel naar gekeken, met regelmatig een brok in de keel. Klik om te vergroten... Ja hier ook! Sr echt links laten liggen voor missie 538