Serenity [Box]

Hier in 't Gooi wordt het wel een tijdje droog om ca. 20.45 volgens de buienradar. Het is nog even afwachten hoe het na twaalven wordt.

WoW, dit was echt geweldige box. Grote effecten, breed geschoten en prachtig tempo. Samen met andere boxen in mijn assortiment van genoten. Marchel, hou deze box er alstjeblieft in!!

Ik twijfel nog tussen de RamBam en de Serenity. Kreeg een enorme respons van toeschouwers en automobilisten die even moesten wachten op de RamBam. Eigenlijk moet ik ze beide nomineren.:wink:
De Serenity? Ook een geweldenaar.

Wat een supergeil ding!!! Voor mij de perfecte box, wshape, vshape, ishape en mines, de perfecte combi met goed uitgevoerde effecten, better than sex for one night! 1 minpunt: de geweldig mooie doos vloog in de fik na het afschieten, voor mij een goede smoes om volgend oud en nieuw weer de serenity aan te schaffen! ;-)

Wat een supergeil ding!!! Voor mij de perfecte box, wshape, vshape, ishape en mines, de perfecte combi met goed uitgevoerde effecten, better than sex for one night! 1 minpunt: de geweldig mooie doos vloog in de fik na het afschieten, voor mij een goede smoes om volgend oud en nieuw weer de serenity aan te schaffen! ;-)

Dan is het toch geen min punt? :angel:

Gr
Evolution Fireworks

Hierbij 2x de box. 1 maal vanaf straat gefilmd en 1 maal vanaf het balkon waar paar vrienden bleven staan.

Was oprecht de mooiste box die ik ooit heb gehad! Meerdere mensen in de straat kwamen dichterbij staan en hebben het ook gefilmd. Na afloop vooral over de een-na-laatste doos veel complimenten gekregen.

Excuses voor het verticaal filmen!

Straat:

Balkon:

Back
Bovenaan