Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ja, even een andere vraag. Wij verwijderen eigenlijk voor de klant altijd alvast de kooien. Hebben jullie het vuurwerk liever in of uit de kooi mee.Heeft deze dan geen kooi?
We hebben er genoeg gelukkigHelaas maar zeer beperkt te verkrijgen.
Volgens mij zijn wij 1 van de weinige die dat doen. Maar mocht iedereen ze liever in kooi mee krijgen dan scheelt dat ons ook weer veel tijd.Ik het liefst zonde. Scheelt thuis weer werk en gedoe. Dus ik zou zeggen, mooi d’r af met die ondingen. Goede service!
Liever in kooi! Is voor het vervoer makkelijker stapelen en kans op beschadiging minder groot. Heb zelf een staal schaar gekocht voor de kooien.Ja, even een andere vraag. Wij verwijderen eigenlijk voor de klant altijd alvast de kooien. Hebben jullie het vuurwerk liever in of uit de kooi mee.
Dan is het wel gedurfd hier eenzelfde productfilm voor te gebruiken. Ben benieuwd of hij in de buurt gaat komen van de goude oude red maroonJa red maroon was voorheen in kooi
Ik heb ze het liefste zonder kooi mee, scheelt me weer een snee in m’n handenJa, even een andere vraag. Wij verwijderen eigenlijk voor de klant altijd alvast de kooien. Hebben jullie het vuurwerk liever in of uit de kooi mee.
VuurwerkXXL in Voorst is nog niet open, maar die heeft vaak ook het volledige assortiment van Rubro, al weet ik dit niet 100% zeker.Deze is wel echt slecht verkrijgbaar, kan alleen staff en discou vinden.
Iemand nog andere dealers voor me?
Vuurwerkperdoos verkoopt deze ook.Deze is wel echt slecht verkrijgbaar, kan alleen staff en discou vinden.
Iemand nog andere dealers voor me?
Gaat er dan weer uit als het een kooi product is op zich wel mooi effect maar van mij mag het wel afwisselen met andere kleuren vindt maar saai alleen maar roodGelukkig wel. Zo’n gemis dat die eruit is. Blijf het een prachtige bak vinden, hele buurt die rood verlicht. Moet dit jaar weer in de collectie.