Sensation Box nr.5

pyrozz

VWC lid
Artikelnummer: 4436
Artikelnaam: Sensation 5
Bruto Gewicht: ...
Netto Kruitgewicht: 1.5KG
Aantal Schoten: 100sh
Effectomschrijving: "Deze powerbak schiet 100 schoten vol gas met keiharde knallen en gouden boeketten. GA VOOR GOUD!".
Tube Diameter: 25mm
Kartoninhoud: ... /...
Tijdsduur: ...
Stijghoogte: ...
Richtprijs: ...
Beelden van Vuurwerkland-Steenbergen.

Valt deze niet onder categorie 'Vuurwerk Discounter'. Staan de andere wel namelijk. Ik miste al wel een topic voor deze en de nr 4 namelijk.

Hoeee dan ook; Lijkt mij een heerlijke box ter vervanging van de specials van katan.

Wat ramde deze er goed op los! Heerlijke burst. Lekker tempo! Was 1 van de verassingen van de avond voor mij!

Wat een verrassing deze box. Klein, maar hard! Hield ook vrij goed met de wind.
Had ook de color hypnose, maar deze is me meer bijgebleven, dat zegt toch wel wat. Volgend jaar maar is naar de hele serie kijken.

Wat komt hij lekker over op de laatste film. Niet normaal wat er uit dat kleine doosje komt. Deze moet er komen.

Poh, wat een topper zo op een nagenoeg windstille avond. Prachtig, heel knap wat uit zo'n klein blokje komt welke zo goed geprijsd is. Gaat direct op de lijst.

Voor maar 69 euro gehaald volgens mij, je merkt ook hoe een verschil het wel niet maakt dat het windstil is voor dit soort blokken.
Deze moet ik volgend jaar weer hebben en raad ik sterk aan!
Ik maak me trouwens weinig zorgen over dat kooiloze in de toekomst, deze is kooiloos als het goed is met een burst zo hard dat die een autoalarm af liet gaan verderop.

Back
Bovenaan