Select A-B-C

omepje

VWC Moderator
Forumleiding
Artikelnummer: 5360
Artikelnaam: Select A-B-C
Bruto Gewicht: ...
Netto Kruitgewicht: ...
Aantal Schoten: 432 shots
Effectomschrijving: De Select A-B-C is de nieuwste cakebox selectie uit de Pro-line Fireworks Serie. Deze selectie bestaat uit drie flowerbeds met ieder 4 siercakes. In totaal bevat deze Select A-B-C box 12 zware siercakes, welke garant staan voor een 432 shots luchtspektakel van bijna 5 minuten!
Kartoneenheid:
Richtprijs: € 209,00/249,00

O.a. te koop bij: Onlinevoorverkoop.nl

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

Wij danken GBV-WECO voor deze informatie.

Laatst bewerkt door een moderator:
De Effectomschrijving klopt niet :p

Is van pijlen pakket ( Zero Gravity )

Effectomschrijving:

De Select A-B-C is de nieuwste cakebox selectie uit de Pro-line Fireworks Serie. Deze selectie bestaat uit drie flowerbeds met ieder 4 siercakes. In totaal bevat deze Select A-B-C box 12 zware siercakes, welke garant staan voor een 432 shots luchtspektakel van bijna 5 minuten!

Laatst bewerkt:
tjonge,hoe 'veel' of moet ik schrijven hoe weinig kruit zit erin deze cakebox?
hij is groot in formaat maar bijzonder klein in uitwerking zo te zien...
en dat voor 209e??????heb er nog geen 100e voor over.
zo zie je maar weer,groter is niet altijd beter..

Ze schoten meerdere cakes tegelijk en daardoor leek het nog op iets maar hier moet je dus nooit geen 200 euro voor betalen.. Misschien 50 :bonk:

Op het filmpje van Moontan is het tempo wel goed te noemen. Dat is dan ook gelijk het enige wat goed te noemen valt.
Maar goed, Proline, dat zegt al voldoende.

Kwam deze nog tegen.

Wat een aanfluiting zeg. Ik zou niet eens mijn geld terug eisen, maar mijn tijd.

Zit net het filmpje te bekijken je zou deze maar gekocht hebben dan ben je flink in de aap gelogeerd wat een eentonige bedroeven nis.

Kwam deze nog tegen.

Wat een aanfluiting zeg. Ik zou niet eens mijn geld terug eisen, maar mijn tijd.

Back
Bovenaan