Secret Salute Salvo

Kan er steeds nog wel om :cry: haha.
Nee fauwekul, geukkig dat hij er weer is, top.

Deze afgelopen jaar tegelijk met de finale edition van delicious thunder afgestoken om de nacht af te sluiten. Heeeeerlijk geweld, genieten op z'n best!

Filmpje van m'n finale van afgelopen oud en nieuw afgemaakt. Deze twee maal aan het einde van m'n finale project gezet. Echt heerlijk hoe snel en hard deze schiet :p. Zeker een aanrader!

Deze is 2x te zien op het eind van het filmpje:
(Mooist in HD)

Dit jaar deed hij het ook weer geweldig.
Een flink bak geweld in een paar seconden tijd.
Puur genieten dit.

Deze wordt al even niet meer geproduceerd toch? Ik heb hem 3 jaar geleden een keertje gehad, en lijkt me een heerlijke bak voor komend jaar!

Bij deze de Secret Salute Finale :

Wat een ongekend geweld! heerlijk, volgend jaar maar een kartonnetje van aanschaffen.

Deze was speciaal gemaakt voor een winkel die een vwc lid zou oprichten meen ik mij te herinneren ? Dit is toen niet doorgegaan en outlet heeft toen het laatste plukje opgekocht.

Corrigeer me wanneer ik het fout heb ;)

Deze was speciaal gemaakt voor een winkel die een vwc lid zou oprichten meen ik mij te herinneren ? Dit is toen niet doorgegaan en outlet heeft toen het laatste plukje opgekocht.

Corrigeer me wanneer ik het fout heb ;)

Klopt helemaal, dat was ik :wink:.

Baal er een beetje van dat ik deze cake pas vorig jaar voor het eerst heb gezien. Wat een bakbeest is dit zeg !

Heb deze 4x gebruikt in een show na de salute finale, heerlijk !! Gelukkig voor aankomend jaar nog een paar weten te bemachtigen..

Back
Bovenaan