Secret Salute Salvo

gizmo75

VWC lid
Artikelnummer: RVW 9996 (voorlopig nummer)
Artikelnaam: Secret Salute Salvo
Bruto Gewicht: ...
Netto Kruitgewicht: 459 gram
Aantal Schoten: 54 shots
Effectomschrijving: Vette broer van de Secret Salute!! Snoeihard knalblok. 54 shots ongekende TI-thunder knallen die versneld binnen 4 seconden eruit worden geramd!! Daarom wordt dit effect ook wel All at Once genoemd. Let op: niet te verwarren met de Secret Salvo wat het kleine broertje van de Secret Salute en Secret Salute Salvo is.
Tijdsduur: 3 a 4 seconden
Stijghoogte: ...
Richtprijs: € 42,95

O.a. te koop bij: Rubro.nl

Helaas is er nog geen beeldmateriaal beschikbaar.

Wij danken Rubro Fireworks en Huisman Vuurwerk voor de informatie.
Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

Laatst bewerkt door een moderator:
Mooi, heb er ook één te pakken gekregen. Jammer dat ze er geen ander label voor gemaakt hebben.

_MG_1558.jpg

Je ziet het roze lont goed lopen!
_MG_1561.jpg

wat een prachtige rambak, had er 2 gekregen bij valk omdat mijn 3e prijs desuper 500 er niet was. prachtig gewoon

Wat een rambak is dit! We hadden hem precies goed getimed na de normale secret salute. Iedereen in de straat was lovend over deze combinatie. Morgen zal het filmpje online komen!

Hij was inderdaad helemaal fantastisch. Blij dat ik er 3 genomen had, want het was echt smullen:). Had er eentje om tien uur en twee als afsluiting van mijn finale project en dat maakte het helemaal af. Gelukkig beide op film staan wat vaak terug gekeken gaat worden door mij:p. Ik zal ze z.s.m. hier plaatsen.

Wat een bak was dit, ongelofelijk!
Hopelijk neemt Rubro deze volgend jaar op in het assortiment met een duidelijk eigen label.

Ga deze volgend jaar ook maar eens proberen.

Voor mij blijft de At Once tot nu toe de topper in deze categorie :)

Mooi om deze reacties te lezen.
Blijft toch wel een beetje 'mijn' cake voor mijn gevoel.
Zelf vond ik hem ook geweldig, een echte rambak,heerlijk.

heb de cake bij Wim gezien,hij moest hem even laten zien en horen.
maar wat was dit een geweldige cake zeg.
gewoon voluit gaan,heerlijk :)
wil ik dit jaar wel een paar van hebben.

Zoals ik al eerder zei hoop ik dat deze vast word opgenomen in het assortiment. Dan hopelijk wel met eigen label. (label was dus hetzelfde als de Secret Salute maar dit werd bij Huisman uit Huissen netjes opgelost door een stickertje)

IMG_0439.jpg

Dat klopt, maar dit had er mee te maken dat het idee pas vrij laat is gekomen.
Als ik ook een eigen label had gewild dan had dat nog een paar weken geduurd.
Die gok vond ik te groot want de kans was er dan dat het in 2013 binnen zou komen.

Omdat deze beauty geen deel uitmaakt van het standaard Rubro-assortiment bij deze de bevestiging dat de Secret Salute Salvo ook dit jaar beschikbaar zal zijn bij Huisman Vuurwerk!

Back
Bovenaan