Seal

Het vertekend ook behoorlijk hoor, want het vulcan filmpje is behoorlijk ingezoomd. Ik vind die crossette echt om te smullen, maak een hele cake met dit effect en ik koop hem.

Het vertekend ook behoorlijk hoor, want het vulcan filmpje is behoorlijk ingezoomd. Ik vind die crossette echt om te smullen, maak een hele cake met dit effect en ik koop hem.

ja maar de boeketten zijn anders en kleiner als je ze vergelijkt met de spreiding van de crossettes

Ik weet heel eerlijk gezegd nog steeds niet wat ik ervan moet vinden :p
Als t nu alleen salvo's waren met verschillende kleuren crosettes was t een echte topper.

Presteerde vanavond iets minder dan op de films hierboven maar alsnog was dit een geweldige cake. Leuke verfijnde effecten. De fluit was schor, weer net wat anders dan de Return of the Phoenix zeg maar.

Gisteravond gefilmd tijdens de demo van SJ Fireworks. Blijft een aparte combinatie.

Laatst bewerkt:
Dit is echt een cake die het goed doet in de straat bij het publiek! Tenminste een keer niet zo'n standaard product..

En even wat anders, waarom lukt het bijna elke importeur om zo'n drietraps fluiter in een cake te doen, maar luk het ze niet om een cake helemaal voor te stoppen met die drietraps fluiters? Dat lijkt dan opeens hogere wiskunde... terwijl echt iedere freak daar op zit te wachten.

Dit artikel met de jaarwisseling live in de straat gezien. Ik vond de combinatie van effecten goed bij elkaar passen. De crossettes waren helder van kleur en die 3traps fluiters waren echt puur genieten. Dat vind ik echt een geweldig effect en wat gaan die hoog zeg, zien we dat maar wat meer in NL. Helaas plopte niet alle crossettes goed open, dat was iets minder. Kortom, de combinatie van effecten vind ik goed gevonden, leuk om een keer gezien te hebben.

Dit filmpje brengt me op ideëen om deze cake ook zo in V shape of I shape en dan 2 verspreid naast elkaar te schieten! Het blijft echt een prachtige combinatie zo met de crossettes en de 3 traps fluiters. Paar keer gezien in een show dit jaar en hij is zeer herkenbaar.

Wat een leuke speelse cake!!. Een jongen uit het westen kwam er helemaal mee aangelopen naar het hoge noorden om deze te showen.

Wie was die jongen dan, Tatanka? :cool:
Deze cake deed het ERG goed in de straat! Hele unieke combinatie van effecten. Ik houd er wel van! Maar dit moet je zeker niet vlak na middernacht schieten.

Back
Bovenaan