Screaming Wizard

Hmm achterstevoren afsteken is geen gek idee. Moet wel €50 vanaf in freakactie ofzo anders uit verhouding qua tijdsduur/kruit/uitwerking

Best een prima bak. De crackling mines zijn fel en erg hard. De fluiters waren ook prima. Het tempo zat er bij de mijne helaas niet echt in waardoor de wow-factor voor mij ontbreekt. Had er 110 euro voor betaald maar daarvoor zou ik 'm zeker niet nog eens kopen.

Ik hoop dat eurostar wat meer aandacht krijgt, want dit zijn wel producten die we graag zien. Veel herrie, kleur en afwisseling met een heel mooi tempo. Als je een dikke rambak wilt hebben met fluiters er in verwerkt is dit toch wel een toppertje.

Ik zie hem nu staan bij TP vuurwerk voor een mooie prijs maar toch kan hij me niet overtuigen, ik dacht bij de introductie dat hij echt tof was maar ik vind de boeketten best klein (gaan er meerdere tegelijk af) en ontbreekt een beetje de wow-factor. Echt een goede combinatie, maar voor mij net niet.

best een prima box dit, alleen is hier in mijn ogen de prijs / kwaliteit een beetje scheef. Vergeet niet dat dit maar een 100 schots box is en hij staat als adviesprijs voor 160 euro. Dan zijn er veel andere boxen te krijgen in meervoud zelfs.
Blijft wel, dat deze echt wel potentie heeft!

Ik zie hem nu staan bij TP vuurwerk voor een mooie prijs maar toch kan hij me niet overtuigen, ik dacht bij de introductie dat hij echt tof was maar ik vind de boeketten best klein (gaan er meerdere tegelijk af) en ontbreekt een beetje de wow-factor. Echt een goede combinatie, maar voor mij net niet.

heb zitten kijk op de site en deze even in winklemandje gestopt en korting toevoegt maar voor €79,98 zal ik hem zekers niet laten staan deze topper

Leuke bak dit. Hij moet wel goed doorlopen, als er teveel pauzes tussen zitten is t m in mijn ogen namelijk net niet. Maar als ie goed doorloopt is t een hele leuke bak als je m voor een leuk prijsje kunt krijgen.

Wel echt een top bak hoor. Crackling is mooi voor de chaos, zitten mooie kleuren in en de fluiters maken deze box wel echt af. Toppertje.

Ik vind de pauzes te lang en de fluiten te kort. Voor mij een no-go voor deze prijs, al heeft het zeker wel potentie.

Back
Bovenaan