Screaming Wizard

jakhal

Banned
Artikelnummer: EFC-1017-100
Artikelnaam: Screaming Wizard
Bruto Gewicht: 18 kg
Netto Kruitgewicht: 1984 gram
Aantal Schoten: 100 schoten - COMPOUND
Effectomschrijving: I shape.Silver Chrysanthemum Mine to Silver Chrysanthemum Tail to Silver Chrysanthemum with Blue and Purple Dahlia - Green Strobe Willow with Blue Peony - White strobe Willow with Yellow and Purple Peony - Silver Chrysanthemum Mine to Silver Chrysanthemum Tail to Silver Chrysanthemum with Green and Purple Dahlia - Green Strobe Willow with Purple Peony - White Strobe Willow with Green and Purple Peony - Silver Chrysanthemum Mine to Silver Chrysanthemum Tail to Silver Chrysanthemum with Orange and Purple Dahlia - White Strobe Willow With Orange and Blue Peony - White Strobe Willow with Purple Peony - Silver Chrysanthemum Mine to Silver Chrysanthemum Tail to Silver Chrysanthemum with multicolor Dahlia Blue, Green, Orange and Purple - Golden Willow with Multicolor Pearls ( Red, Green, Orange, Blue Purple )Big Silver Spinning Whistles
Tube diameter: 30mm
Kartoninhoud: .../...
Tijdsduur: ca 35 seconde
Stijghoogte: ...
Richtprijs: € 159.95
Screaming-Wizard.png

Wij danken Eurostar Fireworks voor de informatie
Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

Laatst bewerkt:
Heerlijke fluitbox. Sample? Laten we hopen van niet. Want dan moet deze box gewoon in je collectie zitten.

Zeker een potentieële topper! Dat het een sample is lijk me wel duidelijk. Eurostar had vorig jaar ook samples als productvideo's. En gezien de tijd van het jaar is het onwaarschijnlijk dat dit al productie is.

Online verkoop prijs is €159,95.

En mijn enthousiasme is weer wat getemperd (zoals wel vaker na het zien van de prijs van een nieuwe compound de laatste weken).

Los daarvan: erg mooie box, zelfs als de productieversie maar 70% van dit sample is.

Wat een gruwelijk dikke bak is dit zeg! Heerlijke crackling, heerlijke fluiters. Vast en zeker een sample inderdaad, maar wel een om je vingers bij af te likken.

Online verkoop prijs is €159,95.

Maar dat is bij een winkel die, (in mijn ogen), ietwat 'aparte' prijzen hanteert. Gezien de tijd van het jaar tenminste. Ik wacht nog even af wat hij hier in de buurt mogelijk gaat kosten. Staat sinds gisteravond als nieuwe binnenkomer gelijk met stip op 1 op de wensenlijst. :D

Maar dat is bij een winkel die, (in mijn ogen), ietwat 'aparte' prijzen hanteert. Gezien de tijd van het jaar tenminste. Ik wacht nog even af wat hij hier in de buurt mogelijk gaat kosten. Staat sinds gisteravond als nieuwe binnenkomer gelijk met stip op 1 op de wensenlijst. :D

Heb dezelfde mening. Deze winkel had al een paar dagen geleden een filmpje op zijn site staan. Ik was meteen onder de indruk van het geweld en de uitvoering van deze box. Staat bovenaan mijn wensenlijstje. Weet alleen niet zo goed wat ik van de prijs moet denken.

Heb dezelfde mening. Deze winkel had al een paar dagen geleden een filmpje op zijn site staan. Ik was meteen onder de indruk van het geweld en de uitvoering van deze box. Staat bovenaan mijn wensenlijstje. Weet alleen niet zo goed wat ik van de prijs moet denken.

Gewoon even geduldig afwachten bij "die" winkel, overigens ook voor de overige Eurostar producten.

Schitterde box dit inderdaad...olala wat een hoop keuzes uit schitterde producten dit jaar...ga deze wel in de gaten blijven houden...

Back
Bovenaan