Scorpion

moontan

VWC lid
Artikelnummer: DC096
Artikelnaam: Scorpion
Aantal Schoten: 22
Effectomschrijving: 22 schots multishot met blauwe sterren en gouden staarten die uiteenspatten in witte en groene glitters, blauwe en crackling kometen en rode palm effecten
Richtprijs: €54,95
Film: Demo Avond 2007
O.a. te koop bij: VuurwerkBestelling.nl

Wij danken J.N. Schuurmans voor deze informatie.

Laatst bewerkt door een moderator:
2,50 euro per schot vindt ik in principe niet eens zo erg , maar dan wil ik ook wel prachtige effecten , en aangezien de willows in deze cake niet zijn zoals ze moeten zijn , ga ik hier echt geen 2,50 euro per schot voor neertellen .
:bye::bye::bye:

Wederom een pot die veel te duur is. Effecten niet groot en te hoog geschoten, te weinig schoten. Alleen de laatste salvo van crosette met crackling vind ik leuk.

Filmpje van de demo avond van Schuurmans is in de beginpost geplaatst

Ik vind dit dus helemaal niets, eerst een stom fonteintje achtervolgd door wat low budget effecten. Het enigste leuke aan deze cake vind ik de laatste effecten, dat zijn de enigste effecten die mooi uit de verf komen.

55 euro betalen voor deze pot? voor 25euro zou ik hem zelfs nog laten liggen. Ik snap dus ook echt helemaal niets van de prijs van dit product. Er zijn echt betere cakes te vinden voor de helft van de prijs.

Ik vind het wel een mooie pot.
Totdat ze de prijs bekend maakten :angry:
Als ie nou rond de 30 euro was, had ik hem wel gehaald.
Maar voor 54,95 steken ze hem maar lekker zelf af. En dan is het ook nog niet eens een 500 grams.

Back
Bovenaan