Scorpion I, II, III, IV [Uitloop]

Staat op vuurwerkbestellig bij mijn loakale dealer onder de volgende tabs:

Home »
Assortiment »
Artikel: Scorpion 4 Assorti

Reeds email verstuurt met info over de inferno indien antwoord zal ik ook de scorpion navragen.

Wss gewoon per stuk :(

Email gehad van een Broekhof dealer en die vertelde dat de Inferno ook per stuk is..

Dan is deze prijs natuurlijk echt te absurd

I know, maar op de site stonden wat rare worden.

Waar onder het onderschrift, 4x. En bij de tabs onder ass. Vandaar mijn hoop:D

Zo blijft de hobby leuk he? Weten dat het per stuk is. Een paar vage woorden. Weer hoop krijgen. Duidelijkheid krijgen en teleurgesteld worden. En dan weer hoopvol op zoek naar andere producten. :D

als deze vorig jaar bij het proff gedeelte hadden gestaan werden ze voor niet goedkoop uitgemaakt, maar wel gekocht. nu komt broekhoff er mee aangewandelt en het is achterlijk?

ja hij is duur, maar zeker mooi!

De logica van sommige mensen klopt ook niet Vincmeister.
Zoals je al zei, worden deze cakes onder de naam Lidu verkocht, gaan ze als warme broodjes over de toonbank.

Het zijn wel goede cakes, maar wat ik een persoonlijk nadeel vind is dat er 4 verschillende zijn, deze zitten dus ook met zn vieren in een karton.
Persoonlijk vind ik er maar 2 mooi, wat dus wel inhoud dat je voor de verkoop ook 2 mindere cakes over houd. Dat vind ik zelf helaas een nadeel dat er dus 4 in een karton zitten.
Beter hadden ze hier 4 losse artikelen van gemaakt.

Je koopt ze per stuk.. dus geef je de wat minderen of hoe het uitkomt aan de consument of iets.
En als je als consument/freak heen ga zeg je gewoon dat je die en die wilt.

Waarschijnlijk kan je dat, net zoals bij de ES niet van te voren aangeven op de meeste site's.

Ben het trouwens totaal niet eens met de veronderstelde hypocriete meningen van mensen. Dit heeft niks met prof blokken te maken. Er zijn gewoon voor het geld betere spullen te krijgen. Of zelfde spullen voor minder geld. En dan wordt het dus gewoon snel een hoge prijs, ongeacht of mensen dit zouden betalen als het een prof iets was.

Je koopt ze per stuk.. dus geef je de wat minderen of hoe het uitkomt aan de consument of iets.
En als je als consument/freak heen ga zeg je gewoon dat je die en die wilt.

Klopt, dat zou je inderdaad kunnen doen. Echter spreek ik nu even vanuit de verkopende winkel zeg maar, je geeft de mooie/goede aan de freaks, maar je verkoopt de 'normale' klant de mindere...... Vind ik zelf geen goed iets omdat ik zelf vind dat ook de normale mensen goed vuurwerk moeten krijgen.
Daarom was mijn redenatie dat Broekhoff deze beter per stuk/ per soort in een doos had kunnen doen.

Ik heb gehoord van Broekhoff dat ze er, door wijzigingen in regels, 2 gram flash in mogen doen per tube i.p.v. 5% flash per tube. De burst is hierdoor harder en het boeket dus ook groter.

Zo dan net ff een van de mooiste paketten van NL besteld.
De prijs van deze 4 cakes zaten me dwars..
Maar gelukkig was er een Orthen met een gigantische korting op een al gigantiesch verlaagde prijs.
Top hoor orthen.
En top Broekhoff voor dit pakket!

Is er inmiddels al een demo filmpje gemaakt op een winkeliers demo?.
Heb um besteld en ben erg benieuwd.

Jazeker, die is er wel! :D

Bij deze mijn filmpje, gemaakt bij Vechtweelde afgelopen zaterdag. Je ziet er hier twee stuks, zo te zien twee verschillende.

http://www.youtube.com/watch?v=QXyEKDfRauo

Het zijn indrukwekkend grote boeketten met harde knallen. Boeketten zijn ook goed gevuld. Maar toch ab-so-luut geen 47,50 waard! Zwaar overpriced!

Back
Bovenaan