kun je wel vermoeiend vinden, dat vindt ik het ook. Maar er zijn op dit moment zoveel leugens om een doel te bereiken dat het steeds ongeloofwaardiger wordt. Dat jij moe ervan wordt mag en ik snap dat, val je er niet op aan, toeval bestaat niet toch?
Maar bv de stikstof leugen is gewoon een feit, net zoals een zogenaamde teveel aan c02, of drinkwater tekort, ze kunnen dubai voorzien van water midden in de woestijn zonder regenwater, Denk je nu werkelijk Nederland een drinkwater probleem?
Verdiep je is echt in dingen, en niet selectief maar veel groter, ik zou ook willen dat dit allemaal niet was, en er een overheid was die echt het beste ook met jouw voor heeft, je kunt hoop ik toch allang zien dat dit niet zo is.
Doe ermee wat je wilt, maar op feiten zou ik best life met een grote groep discussies willen voeren, zonder dat je meteen met woord wappie aankomt, maar gewoon met feiten, of bewijs. En niet dom na lullen wat dan in de media komt, bedoel op vuurwerk vlak vertellen ze toch ook een hoop leugens? Dit is in veel meer vlakken zo, en echt niet toevallig!!