Cadbury Coaster
VWC lid
60 op een rij, all at once!Full Assault klinkt dan wel als een regelrechte aanslag
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
60 op een rij, all at once!Full Assault klinkt dan wel als een regelrechte aanslag
Vaker is het in de grote steden een ellende, hoe zou dat komen.....Ik probeer dit soort threads steevast te mijden, maar ik krijg van deze uitspraken echt ontzettend de kriebels. Het is echt niet te geloven dat er een directe relatie wordt gelegd tussen explosieven en consumentenvuurwerk dat 3 dagen in het jaar verkocht mag worden en in een tijdbestek van 6 uur opgestookt worden. Het gros staat binnen een kwartiertje zelfs weer binnen! Dan wil je je gewoon de realiteit niet onder ogen zien en snel punten scoren, zonder de consequenties te overzien. Want echt regeren, dat is vooruit zien. En wij weten allemaal dat de ellende alleen maar groter gaat worden.
De aangedragen 'oplossing' is pure symptoombestrijding en gaat volkomen voorbij aan de kern van het echte probleem. Iets wat niet de politie moet oplossen, maar de politiek met alle belanghebbenden. Dus ook de vuurwerkbranche en een vertegenwoordiging van vuurwerkliefhebbers, zoals de HVLV.
Ik hoor trouwens iets heel anders van "de politie". Die vertelt mij op oudejaarsavond dat we goed bezig zijn, oog hebben voor elkaar en omstanders en lekker moeten genieten....nadat ze heel eventjes de show en het feestje hebben gadegeslagen. De taskforce mag hier best een werkbezoekje komen brengen op Oudejaarsavond om te aanschouwen hoe de vuurwerktraditie wordt uitgedragen. Keurig binnen de lijntjes, voor, op en na 31 december.
Ik heb vanavond nog een bestelling de deur uit gedaan. Herinneringen maken met elkaar, zo lang het nog kan.
Exact.Maar zegt ze hier nou? Oké, we hebben een vuurwerkcultuur, prima. Mogen we trots op zijn.
Maar “Het is hier heel gebruikelijk dat je vuurwerk kunt krijgen.” en “Het is te makkelijk om aan vuurwerk te komen.” In vergelijking met België, Frankrijk, Tsjechië, Polen, Spanje, Italië (hele jaar en veel meer soorten) en Duitsland (qua tijden gelijk, maar veel meer) is vuurwerk hier juist moeilijker te krijgen. Of bedoelt ze illegaal spul? maar zou dat juist niet komen omdat hier zoveel spullen verboden zijn? En helpt het dan om nog meer te verbieden?
We leven in een democratisch land, dus je mag het zeker benoemen.Vaker is het in de grote steden een ellende, hoe zou dat komen.....nee mag je niet zeggen
![]()
Als je denkt dat Falsema slecht is..... deze is hard op weg om nummer 1 te worden.
Grote steden trekken blijkbaar rare mensen aan.
Halsema, Dijksma en Schouten zijn alle drie burgemeester van een grote stad en tevens WEF-lid en hun doel is om vuurwerk te verbieden in opdracht van deze WEF-agenda i.v.m. het klimaat.
Hier zit zeker wat in.Hoe denken jullie dat het komt dat er in de grote steden een "low emissie zone" wordt ingevoerd, dat heeft Halsema niet zelf bedacht want het speelt ook in andere grote steden en ook in het VK waar de burgemeester van London, Sadiq Khan, net als Halsema, Dijksma en Schouten WEF-lid zijn en de WEF-agenda uitrollen.
Begint het kwartje al te vallen beste vuurwerkliefhebbers?
kun je wel vermoeiend vinden, dat vindt ik het ook. Maar er zijn op dit moment zoveel leugens om een doel te bereiken dat het steeds ongeloofwaardiger wordt. Dat jij moe ervan wordt mag en ik snap dat, val je er niet op aan, toeval bestaat niet toch?
Is het raar dat ik op de link drukte om te kijken of er een wappie forum bestaat?Richt lekker www.9-11_is_een_hoax.nl of www.Hetgrotewappieforum.nl op of iets dergelijks.
Inhoudelijk heb je niets te melden. Dit zegt genoeg over dat je geen enkel punt wil checken.Pas maar op, in vuurwerk zitten koolwaterstoffen die bij ontbranding een dusdanige warmte straling afgeven dat je niet meer kritisch kan nadenken! Dat zijn bepaalde golflengten die invloed uitoefenen op je neuronen en die de nationale overheid in opdracht van de internationale overheid (lees WEF) gebruikt om ons onschuldige burgers in toom te houden! Niets is wat het lijkt mensen! 1+1 is tevens 5. Dit is allemaal gewoon openbare informatie dames en heren, doe je research.
Echt, ik word persoonlijk helemaal kneiter van die complottheorieën de laatste tijd op VWC. Hoezo sfeer verpesten. Kan hier nou eens een keer actief op gemodereerd worden? Wat mij betreft 3 strikes out principe. Richt lekker www.9-11_is_een_hoax.nl of www.Hetgrotewappieforum.nl op of iets dergelijks.